Advertenties

raam rubbers (likkers) megane

Gestart door macmillie, 7 april 2010, 12:44:54

Vorige topic - Volgende topic

macmillie

hoi allemaal, ik ben op zoek naar de raamrubbers (likkers) voor de deuren van mijn vrouw dr megane cabrio uit 97.
bij de dealer moet je een complete set kopen met rubbers die we niet gebruiken, op de sloop kon ik ze tot nu toe niet vinden. iemand een idee?

alvast bedankt marcel _o_

Colin

andere sloop proberen, zag het pas om marktplaats voorbij komen, misschien daar even kijken !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

DHL

Zal niet makkelijk te vinden zijn. De meeste corroderen binnenin... En ja... ze zijn ontzettend duur bij de dealer.

AndreV

Zijn zeker heel erg duur!  Collega Megane cabrio-rijder vond dat kennelijk ook en heeft ze maar van de mijne afgejat!
Ik kon bijna 400,- neerleggen voor 2 complete sets  l + r (en heb nu dus aantal deurrubbers over)

matthew

Jep 2 e hands zit vaak bobbels in,blijft er eigenlijk niks anders over dan nieuw bij de dealer.

borkentio

Hallo,

aangezien je een hele set krijgt voor dat hoge bedrag lijkt het mij zinvol om eens bij Renault zelf aandacht te vragen voor dit probleem. We moeten (denk ik) allemaal de rubbers hebben die op de deuren zitten en niet de voorraam, zijkant deur etc.. toch?

Zouden ze niet setjes kunnen/willen leveren met alleen de rubbers die we nodig hebben?

Hoe doen de Megane cabrio clubs dat in het buitenland?

Kan me niet voorstellen dat er hier geen oplossing voor is....

borkentio

hallo,

Ik heb Renault een mail gestuurd en ons probleem voorgelegd. Zij zeggen dat ze intern gaan kijken of ze kleinere sets kunnen maken met alleen de rubbers die we nodig hebben en daardoor een stuk goedkoper zijn. Helaas moeten we zelf met de dealer in contact blijven om te zien wanneer ze te leveren zijn.

Ik hoop dat het gaat lukken.

Marcel Borkent

DHL

Hee, daar ga je vele mensen een plezier meedoen

Rogier

dit is goed nieuws, mijn raamrubbers zijn namelijk ook gescheurt, bij de dealer kosten ze 200 nieuw voor een coupé.

RobScénic

Typisch Renault probleem, de 19's en de 19 cabrio's hebben er ook veel last van.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

renault@soest

misschien is dit wat,ik heb hier ook voor mijn chevrolet caprice rubbers gehaald,kost weinig en goed spul!

http://www.gorubber.nl/

Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

borkentio

ik ben bij gorubber geweest, super rubbers gevonden, past helemaal. Nu alleen nog even op maat knippen en erop schuiven. En dat voor een paar tientjes...................

zegt het voort!!!!!!!!!!!!!!!!

DHL

Kan je even meegeven dewelke je kocht? Kan interessant zijn voor mensen die te veraf wonen en het moeten laten opsturen.

borkentio

als je zegt dat ze voor een megane zijn weet hij precies welke je bedoelt..

hij knipt dan 4 meter af, stopt het in een envelop en stuurt het op....

ik heb ze er gisteren opgezet en staat super, was een beetje knip werk maar was niet moeilijk

Rogier

hey bedankt, dit is handig om te weten.
het is niet zo heel gek hier vandaan, ga binnenkort maar ff langs. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev