Advertenties


Wie kent deze coupe ?

Gestart door sjerrie, 3 april 2010, 00:46:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

sjerrie

Hallo allemaal,

Ik wilde me bij deze gelijk even voorstellen.

Ik ben Cher, 22 jaar en woon samen met mijn vriend. Nu was ik al een tijdje bezig om voor mezelf een projectje te zoeken en heb nu een megane gevonden die een leuke basis kan vormen.
Mijn vriend is al jaren bezig met het tunen en heeft een redelijke verzameling sportieve auto's opgebouwd, waaronder zn pride 'n joy: Toyota Supra (twin turbo, 1100 wiel pk's) en een Audio Coupe met een RS4 blok met 560 pk's en de dagelijkse auto van de zaak, Audi A6 Station TDI. Daarnaast nog wat lopende projectjes.

Maar goed, nu de reden van mijn bezoek hier.

De betreffende megane:





Zoals de titel al zegt.
Wie kent deze auto en kan ons wat meer vertellen over het verleden ?
We gaan morgen kijken voor deze auto en misschien dat iemand deze auto kent.
We horen het graag.

Bedankt !

Groetjes...
~Just got Maggied~

Dennis Postma

De auto komt mij wel bekend voor, volgens mij een aantal jaartjes terug van een clublid geweest, vraag me niet wie, maar volgens mij heb ik ´m een keer tijdens een van de clubmeetings gezien. Maar dat is ook het enige wat ik er van kan zeggen.

sjerrie

Nou het is erdoor.

Ik ben de nieuwe eigenaar.
Auto krijgt nog een beurt en een verse APK.

En verder op het gemakje mijn eigen projectje ervan maken.

Dus als het zover is misschien eens tot op een meeting.

Groetjes !
~Just got Maggied~

Rick Santbergen

Veel plezier met de coupé
En voor vragen of meetings kan je altijd op dit forum terecht! !-!

Stefan

Heb in al die jaren al heel wat coupe's voorbij zien komen, maar deze komt me helaas niet specifiek bekend voor volgens mij... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

wel een mooie coupe volgens mijn de zelfde velg als wat ik eronder heb zitten
Lowered M3C GT

sjerrie

Hij ziet er zeker leuk uit. Echter moet er aan de binnenkant nog een hoop gebeuren.

Daarom ben ik op zoek naar een luxe uitvoering maar dan een schadeauto.
Blok, versnellingsbak en dashboard en hoedenplank zijn niet zo belangrijk.

Waar we wel op zoek naar zijn is een compleet interieur iclusief deurpanelen voor, schopborden en diverse kappen onder het dashboard.
Wat nog mooier zou zijn dat het een model met electrische ramen is. Tja moet wel electrisch zijn voor de zomer en het electrische schuif/kanteldak.

Of als iemand een schadecoupe of cabrio weet die ik voor een sloopprijs kan overnemen of iemand die toevallig die spullen weg doet voor de prijs van een sloopwagen dan hoor ik het heel graag.

Buitenkant is redelijk op orde maar volgens mijn vriend gaat er nog wat aan veranderen zodat het echt een plaatje wordt.
Daarnaast komt er een Clio V6 blok in met een twinturbo (als dit te doen is qua stabiliteit, veiligheid en betrouwbaarheid).
Verder aanpassingen aan remmen, schijven rondom en hydraulische handrem ivm afstand starten.
Er komt nog een vlakke plaat aan de onderkant en de uitlaten komen aan de zijkanten op de een of andere manier.

Audio en video zijn we het nog niet over eens maar er komt wel iets in wat mooi klinkt.

Plannen zat dus maar het wordt een project waar ik dagelijks in ga rijden of ik mag de Supra meenemen  ;)

Maar dit laat ik allemaal aan mijn vriend over en wanneer het af is dat zie ik wel haha
Foto's post ik wel op het forum in de daarvoor bestemde rubriek

Groetjes !
~Just got Maggied~

Marius.

Heya,

De gevraagde onderdelen kan je beter onder het Topic Marktplaats - Gevraagde Onderdelen plaatsen.
Hier word namelijk vaker gereageerd op dit soort dingen!

Succes ermee!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rick Santbergen

Citaat van: sjerrie op  4 april 2010, 14:23:19

Daarnaast komt er een Clio V6 blok in met een twinturbo (als dit te doen is qua stabiliteit, veiligheid en betrouwbaarheid).
Verder aanpassingen aan remmen, schijven rondom en hydraulische handrem ivm afstand starten.
Er komt nog een vlakke plaat aan de onderkant en de uitlaten komen aan de zijkanten op de een of andere manier.

Als jou vriend dit doorzet, zouden wij heeeeeeeeeel graag op de hoogte hiervan gehouden worden op dit forum. !-!

Christian de Vriend

kijk,das nog eens apart,een v6 met niet 1,maar 2 turbo's

jullie horen in engeland te wonen,daar doen ze ook lekker gek met motorblokken  !-!

Ik raad aan dat je eens langs frensh car show gaat in engeland,kunnen je zien hoe ze daar te werk gaat

veel onderdelen zijn ook daar te vinden,of anders in frankrijk.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Marius.

Ik sluit me bij Wrecked aan!

Als dit echt doorgaat zou ik ook graaag op de hoogte gehouden worden!
Klinkt heel interessant :)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Welkom hier!
Hou ons op de hoogte van je project!
Ik ken de auto niet, geloof wel dat ik hem eens op een foto voorbij heb zien komen..

RobScénic

Waar kom je vandaan? Ik weet nog wel een schade megane te staan die helemaal top is, met ongeveer alle opties, maar met een kapotte bak. (het is mijn oude namelijk)
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev