Advertenties


Clubauto in de media deel 2

Gestart door Jeroen, 4 maart 2005, 15:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

EbOoZ

Filmpjes vinden wij ook leuk hoor :D

Jan van Heteren

#106
Zoals gezegd komt de GR8 Streetperformance 20 sept uit met mijn auto erin

deze maand staat er al een kleine preview in ter grote van een a4tje......... :P ;D ;D

hierbij al de tekst de foto komt later..... ;)





voor de mensen die het willen lezen.......... :) ;)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=FWEPUHCD


moet zeker zeggen dat ik gevleid ben van de tekst....... :D
Meganomaniac

sebastiaan


Qweras

Ben benieuwd naar de uiteindelijke repo !!!

Michel Cijs

tis alleen niet helemaal waar wat er staat; ik heb al vaker gezegd dat ik vind dat er geen mooiere is in NL ;)

maar helemaal top, ben benieuwd  :D

RikRace

Jan, JIJ hebt gewoon de mooiste M?gane Coup?, is dat nou nog niet duidelijk dan 8).

En Michel is een goede tweede dacht ik :D.


Groeten,

Rik
-RENAULT-SPORT-

Michel Cijs


Pientje

#112
 :D

MB82

Dat wordt zeker weten een gave repo. Ik kan niet kiezen welke ik mooier vind, die van Jan of die van Michel. Allebei hun sterke kanten maar het is gelukkig geen wedstrijdje. Ik weet wel dat er geen mooiere megane's zijn te vinden hier in Nederland ;)

Stefan

Ik moet zeggen dat ik ze allebei ook erg mooi vind, zowel die van Michel als die van jan.allebei op hun eigen manier.
Eerlijk gezegd vind ik die van michel toch nog het mooist, de stijl spreekt me wel aan, hoewel die van jan echt zeer bruut is :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

#115
dat hoor je vaker, de een vind de mijne mooier, de ander die van jan

ikzelf zou best met jan zijn auto willen ruilen of met die van niels maar mag zelf ook niet klagen ;)

het is iig zeker geen wedstrijdje, als jan een beker wint gun ik hem het ontzettend omdat ik weet hoeveel tijd erin zit en andersom (al win ik niet zo vaak ;)) is het niet anders? :D Van het weekend was ik iig oprecht trots om met 2 bekers naar huis te keren in zo'n ontzettend groot deelnemersveld. Niet dat ik zelf dit keer won maar het voelt wel een beetje zo als 1 vd heren wint? :D?

ben iig weer benieuwd naar deze repo, de GR8 is altijd super qua foto's dus deze komt weer mooi ergens terecht bij jan zijn projectpagina op de site? ;D

Jan van Heteren

hierbij de sneakpreview van de repo......... ;)



en voor de grote versie:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=JSSF6AYN
Meganomaniac

MB82

 :D Kijk dat begint al met een vette foto! Weet je misschien al of je op de poster komt?

Jan van Heteren

als ik andere nummers bekijk ben ik hoopvol maar ga er niet vanuit...... :D
Meganomaniac

Remko LvB

Ben heel erg benieuwd Jan.. previews zien er al top uit.  :D

Grtz. Remko LvB

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev