Advertenties


25 april 2010 - Openingsmeeting te 't Harde

Gestart door Benjamin Renon, 27 maart 2010, 08:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Jammer Corne, komt Koentje wel of komt ie ook niet?

Het is inderdaad prachtig weer mensen, de cabrio rijders kunnen het dakkie mooi open gooien.  8)

Rebecca Fontijn

en lekker bij kleuren dennis  :q tot strakss

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

matthew

#138
De clubwinkel is ook aanwezig.
Op de voorraad die we hebben zit 25%korting op.
Bij aankoop van meer artikelen maken we er een nog mooier prijsje van.
Je kunt mij of Floor hiervoor aanspreken.

Nieuwe leden met een tegoedbon kunnen eveneens hun setje kentekenplaathouders ophalen.

Link:http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=33.75
Op pagina 6 zijn de clubwinkelartikelen te vinden.


Dan heb ik nog uit prive te koop een fles Mequairs leder onderhoud in de aanbieding.
Ik heb het zelf 1 maal gebruikt ,maar ik heb leer met gaatjes structuur erin en de kleur is roze van het spul en dat gaat ertussen zitten en kreeg ik er lastig weer tussen uit.Voor gewoon egaal leer perfect.
Nieuwprijs €15,mag weg voor €5.

Benjamin Renon

#139
Sorry mensen, maar ik kan er helaas niet bij zijn. Ben gisteren wezen eten bij een Thais-restaurant, maar dit is niet goed gevallen. :neen: (Hoewel het wel lekker was.)
Ik had echt veel zin in de toertocht, maar moet deze aan me voorbij laten gaan en baal er toch wel van!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

benjamin dan hang je er toch zo'n baby potje onder je stoel :D

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik en me broertje gaan ook nu rijden mensen tot zometeen ;)

Dirk Kuipers

Goh, wat hebben jullie lekker weer zeg...
Veel plezier allemaal.

Maikel0059

Ja, de dag zit er op, en was voor mij erg geslaagd! Al moests oma nog wel achter 't stuur... Binnenkort niet meer!

Net eerder weg gegaan, vanwege 't feit dat Epe hier korter bij was, dan nog via 't Harde te rijden.

Bedankt voor de geslaagde middag, en hopelijk weer tot snel!

Koentje

Ik ben ook net thuis gekomen.
Het was inderdaad een geslaagde dag.
Al baalde ik dat ik mijn auto nie bij had:( maar bij de volgende meeting weer wel.
Ik ga vanavond wachten op de foto's.

@ dennis (toch?), wil jij de foto die jij van mij hebt gemaakt naar mij toe mailen, het liefst orgineel.

Fubar (Marcel)

Mocht iemand nog een lifter !-! hebben gezien, hij zwerft ergens tussen 't Harde en Elburg :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Zo, wij zijn ook thuis. We hebben een zeer geslaagde dag gehad. Ook vandaag hebben we weer een paar nieuwe leden mogen verwelkomen en hebben we weer een paar nieuwe gezichten gezien.  !-!

De tocht was zeer geslaagd en ik wil ook iedereen complimenteren met het goed bij elkaar houden van de Megane stoet, van af het begin van de stoet zag dit er erg netjes en indrukwekkend uit.  _o_

De foto´s zal ik vanavond wel even een aantal van uploaden.

@Koentje, komt goed, ik zal de foto wel op de mail gooien.  ;)

Colin

Zeer geslaagde dag. Complimenten allemaal _o_
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

heyy
zo weer thuis al een tijdje hoor ,maar moest ff koffie tanken.
marloes en ik hebben een onwijs leuke dag gehad en voelde ons meteen thuis tussen jullie  !-!..
en ook het mooie weer heeft meegewerkt aan een geslaagde dag .
de gezelligheid binnen deze club heeft ons er toe gezet ook mee te gaan naar duitsland  :grin:.

tot snel maar weer en ga nu achten op de foto's

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev