Advertenties


25 april 2010 - Openingsmeeting te 't Harde

Gestart door Benjamin Renon, 27 maart 2010, 08:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

gaat zo mijn wagen is wassen, en alvast beetje poetsen , vanaf de achterkant.
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Even een herinnering voor de forumleden die komen en gelijk lid worden. Vergeet je inschrijfgeld en contributie niet mee te nemen.

Coupe3

Schrik en ik komen morgen helaas niet. Schrik heeft momenteel namelijk geen Coupe tot zijn beschikking. 1 of andere debiel heeft met een baksteen zijn vooruit ingeslagen...

Volgende keer zijn we er zeker bij, en in de tussentijd zijn we dan al lid geworden :)

Rick Santbergen

Iedereen veel plezier !-!
Helaas kan ik er niet bij zijn.

Robin

Leon is ook weer mooi schoon :) Tot morgen dan :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

Zo mijn auto is er ook klaar voor, hij heeft een goeie beurt gehad!
Lowered M3C GT

Fubar (Marcel)

Is er nog een plaatsje vrij voor een kersvers cabriootje 2.0 16V? :9~
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Joey Voormolen

als het goed is wel alleen dan moet je ter plekken lid worden van de club. paar posts hier voor staat dat ook omschreven.
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Ik had 'm er net even bij gezocht:

CiteerBij deze een bericht voor de forumleden die graag lid willen worden.

25 april staat de openingsmeeting in de agenda. http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11376.msg202930#new
Graag willen wij de forumleden die clublid willen worden de mogelijkheid bieden om ter plekke bij deze meeting lid te worden.

Hier zit alleen wel een voorwaarde aan vast:
-Je dient je als lid in te schrijven en hier voor te betalen voorafgaand aan de activiteiten.

Mocht je graag van deze mogelijkheid gebruik maken zijn de kosten € 15,00 + € 10,00 = € 25,00. (Lidmaatschap + inschrijfgeld).

Wil je hier graag bij aanwezig zijn stuur dan een mail naar benjaminrenon@meganeclub.nl. Zet duidelijk in de mail je forumnaam en je echte naam en met hoeveel personen je denkt te komen.. Gebruik als onderwerp van de mail openingsmeeting.

Voor het inschrijven voor het lidmaatschap word je vriendelijk verzocht je te melden bij een van de bestuursleden (bij voorkeur Dennis Postma) die aanwezig zullen zijn.

Hopelijk kunnen we op deze manier een aantal nieuwe leden verwelkomen en gelijk deel laten nemen aan de gezelligheid.

Mvg. Het bestuur van de Renault Megane Club.

Dus zoals hier boven al gezegd, alleen als je je dan ook ter plekke aanmeld als clublid.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma


Robin

Ik denk dat ik morgen de korte broek maar aantrek, boh wat een lekker weertje :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

driekwarts broek + een overhemd :) neemt ook iemand de bbq mee?

monteurtje

een goede morgen. allemaal het spijt me zeer maar kan er helaas niet bij zijn sorry hiervoor.

mvg corné

Rebecca Fontijn

goeiemorgen
het weer belooft goed te worden dus we gaan een superdag tegemoet
tot strakss

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev