Advertenties


25 april 2010 - Openingsmeeting te 't Harde

Gestart door Benjamin Renon, 27 maart 2010, 08:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

waarom al die moeite om een mazda te wassen rij hem gewoon de plomp in en de ramen open wordt alles meteen goed schoongemaakt :D

matthew

Haha ja zo kun je het ook zien.

Toch aardig opkomst lijkstje volgens mij.

Maar Mariska en Peter mis ik idd ook nog,kan iemand deze mensen nog wakker maken?

TmCabrio

even een stomme vraag ben nog niet zo lang hier aangemeld maar de openings meeting is dat alleeen voor clubleden? dus die ook project page en zo mogen maken? o-) o-)

Stefan

Ja, dit is een meeting voor RMC-leden.
Echter kan je wel aangeven dat je ook wilt meedoen, dan kan je ter plekke jezelf opgeven als lid en meteen betalen hiervoor
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

TmCabrio

oke en wat zijn de kosten om lid te worden o-)

Rick Santbergen

Citaat van: Dennis Postma op  9 april 2010, 16:17:32
Bij deze een bericht voor de forumleden die graag lid willen worden.

25 april staat de openingsmeeting in de agenda. http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11376.msg202930#new
Graag willen wij de forumleden die clublid willen worden de mogelijkheid bieden om ter plekke bij deze meeting lid te worden.

Hier zit alleen wel een voorwaarde aan vast:
-Je dient je als lid in te schrijven en hier voor te betalen voorafgaand aan de activiteiten.

Mocht je graag van deze mogelijkheid gebruik maken zijn de kosten € 15,00 + € 10,00 = € 25,00. (Lidmaatschap + inschrijfgeld).

Wil je hier graag bij aanwezig zijn stuur dan een mail naar benjaminrenon@meganeclub.nl. Zet duidelijk in de mail je forumnaam en je echte naam en met hoeveel personen je denkt te komen.. Gebruik als onderwerp van de mail openingsmeeting.

Voor het inschrijven voor het lidmaatschap word je vriendelijk verzocht je te melden bij een van de bestuursleden (bij voorkeur Dennis Postma) die aanwezig zullen zijn.

Hopelijk kunnen we op deze manier een aantal nieuwe leden verwelkomen en gelijk deel laten nemen aan de gezelligheid.

Mvg. Het bestuur van de Renault Megane Club.  !-!

paikey

bij deze ben ik wakker.
Kan deze meeting niet komen ivm het kampioensfeest wat dit weekend los barst van ons team.
Vind het niet verantwoord om zondag ochtend met nog alcohol in het bloed en moe de weg op te gaan.
iig veel plezier allemaal!
En maak wat mooie foto's :P

Robin

Inderdaad TmCabrio, spreek één van de crewleden even aan en alles wordt geregeld :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

Jongens het is toch 13:00 verzamelen??
Lowered M3C GT

TmCabrio

de openingsmeeting moet ik even laten schieten aangezien ik naar de bekerfinale ajax-feynoord ga.

maar ik zal er is serieus de agenda bij pakken om te zien hoeveel tijd en ruimte er is.

en die jaarcontributie valt nog reuze mee een abbonoment op een tijdschrift kost gemiddeld nog meer :P

E.tenBrinke

voor zover ik weet is het 13.00 uur verzamelen bij t'harde nog meer mensen die dit kunnen bevestigen??
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Koentje

Ik heb er heel veel zin in, onlangs ik niet met mijn eigen auto ben.
Volgens de weerberichten wordt het 22 graden :q

kevin01988

13.00 uur verzamelen bij AC 't Harde, is ook bij mij bekend.
Net even de auto (zelf) gewassen, dus die glimt weer een beetje.
Komende zomer even een poetsbeurt doen, want dat is nog weinig gebeurd volgens mij door de vorige eigenaar.
Tot zondag.

Rogier

jeej zondag uitslapen :D ik was me auto morgen avond anders is ie zondag weer geel van de stuifmeel echt een ellende is dat ik heb er persoonlijk wel zin in :) al hebben we elkaar vorige week nog gezien is het toch weer leuk om elkaar weer ff te zien en te spreken ;) en ben benieuwt hoe zo'n tourtocht nou is ( nog niet meegemaakt )

Rodney

ik heb er ook zin in hoop nieuwe mensen voor mij !

marriska rijd met mij mee wij vonde het een beetje nutteloos om met ze 2 achter elkaar aan die kant op te gaan
en dan daar nog een toertje van 2 uur en weer terug dus vandaar ;)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev