Advertenties


Air intake

Gestart door RuuP, 4 maart 2005, 13:37:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Tony

Nou als ik die foto zie, en ik ben niet eens plaatwerkboer, dan is strak wel anders.
Bobbelt ie nou echt zo erg, of is de foto niet ok?

Ik zou ook een geheel kunststof motorkap nemen, die roesten in elk geval niet.

Wat de 'Belg' zegt is soms wel waar, maar dan heb je de verkeerde polyester gebruikt. De goeie rekt gewoon mee en goede warmteeigenschappen..
Verder: Wess mooie model luchtinlaat!  :D (alleen jammer van die hobbels dan.. :-\ )

Tuned

die "hobbels"die jij denkt te zien is de weerspiegeling van de wolken die kap die hobbelt dus echt niet, denk niet dat wess een foto gaat plaatsen van een hobbelkap, lijkt me geen goeie reclame daarnaast heb ik de auto`s en de kap gezien en geloof me dat ziet er gewoon super goed uit...


Michel Cijs

wess zijn skirts zijn wel strak erin gemaakt

zoals hij dat heeft gedaan, achterzijde en door en door poleyster maken dan blijft dat ook mooi, super hard. De warmteverschillen zijn daar ook minder groot

op de kap blijft het gewoon niet mooi, een tijdje wel en als het heel goed is gedaan dan valt het bijna niet op, maar randaftekening is er altijd; zoals gezegd als het goed is gedaan valt het bijna niet op en dan zal niemand erover vallen maar ik heb voorbeelden gezien waarbij het er echt niet uit zag (afgelopen weekend nog)

bij wess zijn cabrio is het netjes gedaan, 1 vd betere die ikzelf in NL heb gezien op een motorkap; maar ook die moest opnieuw wat ik van wess zelf begreep ivm het naar boven komen vd popnagels.......

ppveenstra

iets wat duidelijk te zien was bij bobs saloon  ;D

Robin

Op mijn nieuwe cabrio? ?;D , die ook geheel onderhanden genomen gaat worden door carprojects? 8) .
Zullen de schoonheids foutjes die gemaakt zijn op wess zijn kap anders gedaan gaan worden? :D.
De popnagels zullen niet meer gebruikt worden , er word gekozen voor een ander systeem.
Verdere details kom in het projecten gedeelte.

M.V.G

wess

zoals robin al zei: we gaan het bij zijn auto anders doen. dit blijft wel mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!

bij mij zie je inderdaad de popnagels, MAAR GEEN HOBBELS.  misshien zie je zelf hobbels ofzo :P

   



   




berry_p

ik zie wel twee hele grote gaten in de motorkap.  :) :)

ziet er netjes uit wess.
op die andere foto zie je inderdaad de weerspiegeling van de wolken, op het eerste gezicht lijkt het alsof de motorkap golft.
maar als je wat beter kijkt zie je er duidelijk de wolken in.

Tony

tja, dat krijg als je niet onder egaal licht een shotje plaatst.
Het zijn de foto's dus...
Toch mooi gedaan hoor Wess!
Hoe ziet het er eigenlijk uit onder de kap? Zit daar ook iets functioneels onder, of zijn het alleen de looks?

wess

niet de beste foto, maar dan heb je een beetje het idee van onder de motorkap


Michel Veltman

blijft geweldig mooi een F50 motorkap :D :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tony

Moet er geen afvanger onderaande motorkap gemonteerd worden?
Want volgens mij is het geen luchtinlaat maar een luchtuitlaat, die de hete lucht van de koeling moet afvoeren.

peterachterop

Het is meer een stukje show.

Waar zien jullie popnagels zitten, ik zie er niks van. :D

Michel Cijs

op foto zie je dat soort dingen niet ;)

wess

klopt op de foto zie je ze idd niet zitten. maar als je erbij staat dan kan je ze zien. moet je wel goed kijken.

deze kap zal overigens aangepast gaan worden. zodat ie bij de opening van het pand er wel superstrak bij staat :D

Tony

Citaat van: peterachterop op  9 maart 2005, 11:13:54
Het is meer een stukje show.

Dat is dan wel weer jammer. Want een goed gekoelde motor en dito inlaatlucht zorgt wel voor beter prestaties, en dat hoort ook bij tuning denk ik zo. Open filter erbij en je geluid is ook buiten (via die uitlaten, nog beter hoorbaar)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev