Advertenties


fotoshop programma

Gestart door Renaultsport250, 16 maart 2010, 22:37:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

#15
Ik heb al een hele tijd over zitten nadenken, maar neem toch een besluit: Ik ben 3D Artiest en heb Tekeningen van de Mégane 2 & 1
Ik kan met mijn Programma ( 3Ds max van Autodesk ) 3D Auto's maken en dus ook helemaal aanpassen!

In Feb ga ik naar een cursus doen om nog beter in het programma te worden, als ik dat gehad heb zal ik de 2 auto's ( de 1&2 ) maken een screen ( Render ) zetten en kunnen mensen met Wensen hun Ideeën hier op kwijt!

dus even als voorbeeld: iemand wil nieuwe velgen hebben op zijn Mégane 2, Maar is wel benieuwt of het ook wel mooi staat op zijn auto, dan kan hij het hier op posten met een foto van die velg en maten, dan kan ik het bewerken in mijn programma en een screen van maken!

ook kan ik dingen animeren en een filmpje van maken en op Youtube zetten!

Ik hoop dat jullie er in de Toekomst er gebruik van kunnen maken!

Vriendelijke Groeten

Erwin

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Koentje

Citaat van: Rogier op  1 november 2010, 16:42:12
sorry hoor koen maar dit klinkt heel associaal  :x

Daarom heb ik een emoticon bij gezet.
En sorry dat het zo overkwam.

sjerrie

#17
Ik zal eens kijken of ik vandeweek een gaatje kan vinden om het wat netter te maken, nogmaals, ben er nog geen 10 minuutjes mee bezig geweest omdat ik niet veel tijd had :)

@ colima: helaas heb ik tegenwoordig cs4 in het nederlands ipv engels, maar heb de functie snelmaskermodus aangezet, met een klein gummetje, daarna foto filter r=0 g=100 b=0  eroverheen op 100 %
als de foto betere qualiteit is is het meestal makkelijker je wand of de magnetische lasso te gebruiken, heb je een mooiere rand en je kunt ook de selectie rand nog aanpassen om een geliktere uitstraling te krijgen..

ik vroeg me af of deze zin

"Ik denk dat hij verder komt met photoshop dan de meeste mensen."

voor mij bedoeld is.. hij is in dat geval namelijk een zij ;) sjerrie > Cherrie.. en ik ben afgestudeerd grafisch vormgever :)

@ ShiftGear: 3Ds Max is een brilliant programma, helaas heb ik nooit het geduld gehad tutorials te volgen.
~Just got Maggied~

Koentje

Sjerry, ik zal van de week wachten.

sjerrie

here you go..
beter naar wens? :)





~Just got Maggied~

Colin

excuus ging er van uit dat je een hij was. Des ondanks toppie photoshop hoor !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

mooi fotoshopje weer !-!

@koen emoticons doen niet altijd zijn ding, het is ook de manier hoe je typt ;)

we hebben voor de dames ook een kleine topic :P


sjerrie

@colima: excuses aanvaard :p ongetwijfeld gemiddeld niet veel vrouwen op een auto forum :)  en dankjewel.

@ rogier: zeker dat topicje met foto's? ;)
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

ja niet ontopic maar blij dat we er een vrouw bij hebben

Koentje

Sjerrie, is mooi photoshopje;)

Ik zal het voortaan op een betere manier typen.

Joey Voormolen

Sorry rick zat me te vervelen

Mijn velgen eronder.



En lorinsers maar ik kan alleen de kleur van de velg niet wat donkerder maken.





Lowered M3C GT

paikey

de laatste vind ik wel vet onder die kar hoor rick!

Dennis Postma

Alleen vind ik die Ster op de velgen wat minder.  ;)

Wisten jullie trouwens dat we ook een picturetuning topic hebben? Het is al onder een dikke laag stof terrecht gekomen. Maar wie weet een leuk idee om hier weer wat leven in te (photo)s(c)hoppen.  ;) !-!

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=178.0

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik zie dat daarzo al eens met 3Ds max aan gewerkt is!

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=178.0




Geinig waggeltje!  o-)


Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

nd-photo.nl

@Joey
Lijkt bijna zoek de verschillen. Onderste foto heeft de nummerplaat herkenbaar :p

Tip: Als je alleen de velgen donkerder wil maken kan je bijv in photoshop een nieuwe curves layer aanmaken met een masker. De curves layer zet je op donkerder maken (uit de preset lijst). Het masker maak je zwart, en met een brush veeg je erin wat donkerder moet worden. Done!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev