Advertenties


Renault Megane 1.6 16v expression comfort originele radio

Gestart door ReesBeest, 5 maart 2010, 09:39:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ReesBeest

Goede dag,

Onlangs hebben wij een Megane 1.6 16v expression comfort uit maart 2004 aangeschaft. Ook ik wil terug naar de originele radio. Kan iemand mij helpen aan een originele radio of mij aan een adres helpen waar ik deze nog kan vinden? En naar welk type radio moet ik dan vragen.

Bij voorbaat dank.  _o_

ReesBeest

Uit het forum begrijp ik inmiddels dat het hier gaat om een "Tunerlist radio" omdat na 2006 de "Updated List" kwam.

tkoosting

Ik heb nog een tunerlist liggen, heb deze vervangen voor een model uit een Laguna.
Woon je toevallig in de buurt van Den Haag?


Joe79

Ik heb zelf een megane grand tour uit 2004..

Bij mij zijn beide openingen gebruikt.. 1 voor de een radio/cdspeler/navigatie. Is dit dan ook een tunerlist radio?
en
daaronder een 6-cd wisselaar..

Zit op de radio vanuit een laguna ook navigatie?

Hobbelduif

Ik heb ook nog een Carminat 5000 in de aanbieding. radio/ navigatie en een 6 cd wisselaar.
Megane II (09/04) 1.6 16v Grand Tour Express. Luxe

jeweettoch

Toevallig heb ik afgelopen week ook eenzelfde type Megane aangeschaft maar dan van een jaartje eerder en wil ook graag terug naar de originele Renault radio. Mijn vorige auto, een Clio uit 2002, was uitgerust met een Tunerlist en ik heb deze eruit gehaald om hem in de Megane in te bouwen.
Nu heb ik dit zojuist geprobeerd maar het schermpje in de auto doet niets als ik de radio aanzet. Ik krijg niet eens de mogelijkheid om de code in te voeren. Tevens hoor ik bij het intoetsen van de knoppen op de radio een fouttoon.

Weet iemand wat ik niet goed doe? Of is deze radio gewoon weg niet geschikt voor de Megane?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev