Advertenties


Klets maar raak deel 114

Gestart door Stefan, 3 maart 2010, 19:28:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Dat is wel mooi gemaakt hé!

matthew

Klink goed ed,waar ga je dat laten maken.


Dat stuurtje is idd mooi gemaakt zo.

Dennis Postma

Vet. Alleen dan wel jammer dat het met een X-box gedaan is.  :q ;)

Marius.

Wat is er mis met een Xbox :P
Niet dat ik het echt op kan nemen voor de Xbox community aangezien ik ze verraad met me Wii en PS3 :P (naast me 360 :P)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dennis Postma

Ik heb zelf ook een PS3, daar kan toch geen X-box tegen op.  ;) Maargoed, het is er wel knap ingebouwd, vooral die controller in het stuur is mooi gedaan.  _o_

Rogier

ben ik weer na een tijdje (overgestapt op een andere internet provider) maar wat is er mis met een xbox 360 en hoezo kan die niet op tegen een ps3 ?

Dennis Postma

PS3 heeft veel meer mogelijkheden die je er gelijk al gratis op hebt zitten (online gamen, blueray speler, internet). En grafisch is ie ff een stukkie beter. Oh ja, en de ps3 vernacheld de schijven niet die je er in stopt.  ;) Alleen de prijs van de PS3 ligt even een tikkie hoger.

Marius.

Haha kerel de Xbox bashen :P
Toch blijft Xbox me main console. Hoofdzakelijk doordat ik al een GS heb vn bijna 28000 en omdat de meeste spellen die mij interesseren op de Xbox uitkomen.
Daarnaast heb ik de PS3 alleen voor Exclusive titels (zoals bijv Heavy Rain) en omdat het een Blu-ray speler is.
Me Wii heb ik alleen maar omdat ik Nintendo gek ben en toen hij uitkwam er ook een nieuwe Zelda kwam. Voor de rest is dat ding al bijna een jaar niet aan geweest :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Ik heb nog nooit een schfijf kapot gehad met mijn Xbox360.. En heb de xbox360 toch bijna vanaf het begin dat hij uitkwam en heb sommige spellen echt helemaal lam gespeeld.. Dus ja, dat valt ook allemaal wel mee hoor.
Ik heb geen PS3, dus kan niet oordelen over welke het beste is, maar de xbox heeft het altijd bij mij gedaan en bevalt me prima moet ik zeggen.. ;)

Ik heb ook een wii inderdaad. Omdat ik mariokart ECHT wou hebben.. Ook best wel veel gespeeld online, maar ook bij mij ligt de wii nu onder het stof... :) haha

Benjamin Renon

Bij mijn 360 ook nog geen problemen gehad. Had hem gekocht vanwege Forza2 toen en omdat op de PS3 het bizar lang duurt voordat GT5 eindelijk uitkomt. Als die er eindelijk is komt er een PS3, denk ik.

Heb voor de rest nog een PS2 staan (God of War, Metal Gear en GT), GameCube (Zelda en Mario), Nintendo64 (Zelda en Goldeneye) en nog een paar edities van de GameBoy. Had ook nog een Dreamcast gehad (maar is stuk) en een van de eerste PS1 (ook kaput).
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Marius.

Als we alles gaan opnoemen :P
De oude Xbox 2 weken geleden verkocht :P
En voor de rest alles van Nintendo  :shocked:
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

eliatuning

vandaag yves zijn megane gezien in tongeren
zag er heel goed uit, en zeer mooi interieur hoor
hij was het druk aan uitleggen, anders had ik nog goedendag gezegd
rather low and slow than high and fast

Joey Voormolen

Ik heb nog een ps2 die al 2 jaar niet meer aan is geweest :D
Lowered M3C GT

Rogier

ik heb met mijn 360 ook geen problemen gehad dat mijn cd's kapot gingen ;) en persoonlijk vindt ik de controler van de xbox veel beter in de hand liggen
verder vindt ik het wel ### van microsoft dat je de online gaming moet betalen en verder zijn de games die mij interesseren alleen maar op de 360 (behalve call of duty) die heeft de ps3 ook maar die hebben niet zoals op dit moment een de nieuwe mappack op de 360 heb je 5 nieuwe maps gekregen voor cod 6 ;)

Dennis Postma

CiteerBij mijn 360 ook nog geen problemen gehad. Had hem gekocht vanwege Forza2 toen en omdat op de PS3 het bizar lang duurt voordat GT5 eindelijk uitkomt. Als die er eindelijk is komt er een PS3, denk ik.

GT5 duurt inderdaad veel te lang. Maar ik blijf hoop houden dat ie er nog gaat komen.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev