Advertenties


Klets maar raak deel 114

Gestart door Stefan, 3 maart 2010, 19:28:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Ik heb idd ook nog zo'n verdwaalt spambericht verwijderd daarstraks... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

#121
Een tijdje terug tijdens de vorstperiode waarschijnlijk een ijsblokje geraakt en nu is een stukje van de voorbumper gebarsten en lak eraf gesprongen. Hier kwam ik achter toen ik de wagen (eindelijk) eens had gewassen van het weekend. Dat krijg je er ook van als je er bijna dagelijks ruim 110 km op en neer moet rijden.

Hoewel ik de huidige Meg nog lang niet moe ben zit ik wel (al langere tijd) te denken aan een phase 1 cabrio. Zeker nu het weer mooier begint te worden, kriebelt het een beetje.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Dat gevoel ken ik Benjamin. Dat had ik ook elk jaar weer als het zonnetje er door kwam. Maar denk er goed over na. Ooit heb ik er voor gekozen om de coupe weg te doen maar zo af en toe heb ik er wel eens spijt van, je begint je toch te hechten aan die auto mede omdat je er zoveel energie (en geld) ingestoken hebt. Daarom heb ik me ook voorgenomen dat zodra we verhuisd zijn (waarschijnlijk naar Dronten) en er een auto bij moet komen voor o.a woon werk verkeer dat er een coupe of cabio moet komen.  ;)

Benjamin Renon

#123
Heb vorig jaar wel flink zitten twijfelen tussen mijn hart volgen (Evo kopen) of verstand (een Meg 2 CC). Waren voor bijna hetzelfde geld te koop. Keuze moge duidelijk zijn en heb er geen minuut spijt van. ;)
Heb ook al een aantal keer een aanbod gehad om de Coupé te verkopen. Laatste keer was op het werk. Dat heb ik toen netjes afgewezen. Had toch moeite om hem weg te doen. Wat wil je na ruim 5 jaar er mee rond te rijden. Maar de cabrio zou toch dezelfde kuur ondergaan, maar dan op een andere stijl dan nu. ;) Helaas zijn 3 wagens op naam dan ook erg veel, dus de Coupé zal nog even blijven.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Zonde van de schade benjamin, ga je het weer laten rep en spuiten? Plannen van een cabrio klinken ook wel leuk.
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Het is ook niet een hele grote schade, maar denk dat ik eens met een lak stiftje erover heen ga. De Coupé is nu echt mijn dagelijkse woon-/werk wagen, dus schade is haast onvermijdelijk.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

ook de kleine schade's zijn naar
Lowered M3C GT

matthew

Idd kleine schade 's zijn ook naar.(mocht ik dit hebben zou ik het gelijk maken)

Maar 3 auto's op je naam is ook geen doen nee.

Tim

Zo, het is weer eens tijd voor vakantie :) zondag via Libië naar Ghana vliegen om daar lekker 2 weken rond te reizen (in 30+ graden).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Dat klinkt heerlijk. Heel plezier dan maar alvast.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


matthew

Dat is lekker Tim,geniet er inderdaad maar van.

Rick Santbergen

Kan iemand de klok van het forum bijstellen.
Ik heb dit bericht om half 11 gepost niet om half 10 8)7

Robin

Zo dan :P Was me nog niet opgevallen :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Ik let ook op de stomste dingen  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev