Advertenties


23 mei 2010 - Int. Pfingsttreffen te Gronau (D)

Gestart door Benjamin Renon, 2 maart 2010, 22:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Robin

Kom maar door met die foto's :)

@Rogier, morgen Ulft gaat wss door, kijk ff opt forum van Unity :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

#106
Ik heb het vandaag lekker gezellig gehad met oude en nieuwe bekenden. Was ook leuk om een paar nieuwe gezichten te zien. Het was een beetje warm, maar wel lekker. Ik werd ook nog "vrijwillig" aangewezen, om in het Nederlands iedereen welkom te heten etc. Wat niet mee viel met grappen makende personen om je heen. (Je weet zelf wel wie ;))
Natuurlijk viel de club weer in de prijzen. Helaas deze keer met 1 wagen (die van Mariska) voor mooiste Meg 1. !-! Dit jaar waren er geen bekers te verdelen maar vaantjes. Wat het natuurlijk niet minder leuk maakt om naar voren te rijden.

Iedereen bedankt voor de komst en op naar 20 juni!!!

Dan natuurlijk de foto's. Ik ben niet echt over het terrein geweest, maar wel foto's gemaakt van de prijsuitreiking.
Mariska's inspiratie





Volgens mij was ie iets kwijt. 8)7


Tada... weer een prijs binnen!



De rest is te vinden via onderstaande link
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZWFZJXV8
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

ik ga volledig met benjamin mee was een onwijs leuke dag en nu op kapot en helemal naar de kl...
dus op tijd naar bed maar denk ik komt morgen wel een vervolg van me denk ik  --

Dennis Postma

@Benjamin, ik was druk mijn verstand aan het zoeken.  8)7

Ook ik heb een top dag gehad. Lekker warm en zonnig. Veel mooie auto´s gezien. Mariska, gefeliciteerd met je prijs.  !-!

Ben net terug van een BBQ en heb niet heel veel zin om vanavond nog foto´s te uploaden. Dus morgen zijn jullie de eersten.  ;)

Maikel0059

nou nou, dat was me wel weer een dagje zeg! Helemaal verbrand, geen mooie vrouw er aan over gehouden, hè (haha)! Maar, wel weer mooie foto's, en een geslaagde dag! Mooie ideeën op kunnen doen, technieken af kunnen kijken, en heb 't erg gezellg gehad!
Kevin, net vandaag voor de 2e keer gezien, is nog gebleven hier in Epe, heeft meegegeten, en heeft hier ook nog even de geheime zender zien draaien in de buurt en naar de echte boerse ZUIPkeet geweest, nu net weer thuis!
Erg geslaagd dus met de personen in de Meganè club, en zo ook met Kevin!

Bedankt, en ja, tot de volgende keer maar weer hè! :D

kevin01988

Het was inderdaad een erg gezellig dagje gisteren. Zowel in Gronau als bij Maikel.  !-!
Volgend jaar zeker weer mee.
M'n glas-gravering zit trouwens nog steeds op m'n auto en is er dus niet afgewaaid na m'n lange rit gisteren, was idd wel beetje laat weer thuis.   :0
--

matthew

Goed te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad.

Mariska gefeliciteerd.

Dennis Postma

Bij deze een paar foto´s van mijn kant. Wat blijft de nieuwe Meg3 RS toch een dikke bak jongens  :9~.














En vanaf nu officieel te boeken voor al uw feesten en partijen:

8)7

Rogier

hey mensen beetje late reactie ben er gister niet meer aan toe gekomen, gister heb ik echt een topdag gehad me maatje vondt het ook erg gezellig had ie niet verwacht zei die.
en benjamin je kon het goed hoor volgende keer laat ik je wel een beetje met rust :P
ik zal van de week wel ff die foto's uploaden ben ook vandaag weer na een meeting geweest was ook een geslaagde dag.

dennis ik mis nog een aantal foto's van die dames en van de nieuwe dames kledij :P

Benjamin Renon

Gelukkig bleef het wel hierbij! Maar de Mégane Club werd wel even genoemd!!!
Zand happen zul je de 20e Rogier? hahahaha :D

Ik denk dat die foto's voor de privé collectie zijn... ;) :-* --
Of hij laat er eentje als beginfoto plaatsen door Robin. Y
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Er was inderdaad meer te zien dan alleen maar mooie auto´s  ;):









Rogier

:D hahahaha die benjamin :P ben benieuwt hahaha

heey daat zijn ze :P en dennis die meid met de fleyer van de club is goed :P
en de ene laatste wordt de vrouwen kleding van de club  !-!

Rebecca Fontijn

ff voor alle duidelijkheid als jullie de dames kleding aanpassen ga ik nooit meer mee  :neen:

Rogier

:D :D we konden voor mariska een proto type maken :P

Rodney

ik vond het ook een heeele leuk en onwijs gezellige dag heel erg gelaggen ! :D

ben benieuwd naar jullie ontwerp voor mariska hahaha !

ik heb nu al zin in het buggy rijden !

tjuuus

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev