Advertenties


8 en 9 mei 2010 Full-Speed te Autotron Rosmalen

Gestart door Benjamin Renon, 2 maart 2010, 22:40:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

er staan genoeg mannen om die dames heen hoor becs :P
en paul moooie foto's ben blij dat ik der niet was, want je moet je aardig inhouden daarzo :D

Dirk Kuipers


Joey Voormolen

Ja shit man haha,
Dirk miko stond er ook niet stond 1 witte maar die was in slechte kwaliteit overal scheuren en lelijke naden
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

harm

mooie foto'sjongens, zal die van mij binnenkort ook ff hier neerzetten, heb voor de afwisseling alleen maar auto's op de gevoelige plaat vast gelegd :D was wel weer een geslaagde dag gister, lekker weer, ben zelf wat bruiner geworden 8)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Rebecca Fontijn

kijk es aan dat zijn pas foto's joey daar ga jullie toch voor heen voor de auto's ??

Paultje

na 10 jaar auto shows ga ik er vooral heen voor de gezelligheid onderling, een beetje netwerken, en het belangrijkste, het promoten van de club.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik denk ik maar een derde van de auto's heb gezien.
snappie

Rebecca Fontijn

bedoelde meer schaars geklede mannen rogier  :q

Paultje

Ja die hadden we ook nog bijna op de foto kunnen zetten. Maar er waren geen mannen die vrijwilliger waren.
Beetje jammer idd voor de aanwezige dames.
snappie

Rebecca Fontijn

volgende keer beter paultje ik ga wel ff rond kijken in gronau  :D

Paultje

Ja en anders gewoon wat clublieden bereid vinden die het willen. Dan maak ik de foto's wel hoor ;)
Haha
snappie

Colin

Zo net weer terug van een gezellige dag. Het was super bedankt iedereen. Jan en Mariska nogmaals gefeliciteerd met jullie prijzen. !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Goed te lezen dat je je geamuseerd hebt! !-! Jammer dat ik het heb moeten missen, maar gefeliciteerd beiden. (Welke categorie?)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Paultje

snappie

paikey

wij ook weer trg van een geslaagde dag (met een minder begin)

Jan had de 3de prijs voor best exterieur en Bo (mariska) voor best intrieur.

Foto's volgend deze week nog!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev