Advertenties


Speelt carminat scherm nou wel of geen mp3 gebrande cds af?

Gestart door Zakaria, 20 februari 2010, 22:34:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zakaria

Hallo,

Het is heel lastig, want ik heb vandaag 4 cds gebrand met bestandtype: mp3 indeling(mp3) via windows media player.
Maar ik krijg steeds en constant ERROR CD. Heb ik aantal andere cds gepakt die ook gebrand zijn(niet door mij) speelt die wel allemaal netjes af.
en de bestand type daar van is:(cda)



Wie weet de oplossing hier van, hoe je mp3 bestanden kan omzetten naar cda bestanden want dat leest de carminat wel af.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Hartstikke bedankt KJ, ik ga morgen opzoeken hoe ik die Nero kan dowloaden via internet.

Ik ga toch binnenkort een Audio connection box aanschaffen, ben ik af van de losliggende cds in de auto.
Alleen had een vraagje, moet je een cd wisselaar hebben om te stuurbediening nog intact te kunnen laten wanneer je de ACB installeerd? Of blijft nog alles naar behoren werken.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

We zitten wel in de crisis tijd als het ook voor goedkoper kan ahaha.

Kan je met windows media player ook omzetten naar mp3?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Citaat van: -KJ- op 22 februari 2010, 17:04:59
Geen idee, maar je moet juist omzetten van MP3 naar CD-Audio, dus niet naar MP3.


Ja precies, ik ga het even uit zoeken op windows media player.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Robin

Met mediaplayer moet dit inderdaad ook kunnen. Nero kun je downloaden, krijg je wel een trial :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Zakaria

Citaat van: Robin. op 23 februari 2010, 10:28:51
Met mediaplayer moet dit inderdaad ook kunnen. Nero kun je downloaden, krijg je wel een trial :)

Weet jij mischien hoe het kan met mediaplayer? Ik heb ondekt bij selecteer vak ''branden'' audio cd aangevinkt kan worden of gegevens cd/dvd? Is dat het?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Robin

Ik heb hier alleen Windows 7, maar volgens mij klopt dat inderdaad :) !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev