Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 30

Gestart door Stefan, 18 februari 2010, 08:34:44

Vorige topic - Volgende topic

Rodney

dankje dirk !

ja inderdaad joey was vandaag naar school in de regen en ze zijn nu pittig smeerig ga hem zaterdag tog even wassen voor de tour zondag !

KevinL

Ziet er goed uit Rodney had persoonlijk het dak niet zwart gespoten maar dat is een kwestie van smaak.
Wat voor velgen zaten er eerst op? wat ik ervan zie op de foto zien die er wel knap uit.
Waar kom je ergens vandaan de plek op de 6e foto ziet er erg bekend uit lijkt wel op een stukje bij hippolythushoef in de buurt waar ik ook wel eens wat pics geschoten heb.

Rick Santbergen

Velgen zien er goed uit Rodney, veel beter dan de vorige!
Veel succes met de meg, en tot de volgende keer --

Rodney

@kevin
ik kom uit hippo ben je auto al een paar keer tegen gekomen in den helder daar stond ie geparkeerd ;) heb er ook al een
keer bij staan kijke !

@wreckered

ja hele verbetering he ik vind het zelf ook wel erg mooi staan

matthew

Ziet er goed uit Rodney,
en mooi zo je eigen project pagina.

KevinL

Toch goed gezien dus waar die foto genomen is :)  Oke dan zal dat wel bij mijn ouders naast het huis geweest zijn gok ik zo of je moet bij mij door de straat gereden zijn op veel andere plekken naast de sportschool staat hij niet gezien ik er niet zo heel veel meer mee rij.

CJ C.

Aan Dirk:

Hoeveel geld heb je er nu ongeveer in gestoken? Want zit zo je project pagina te bekijken en moet zeggen dat je erg veel gekocht hebt :) niet de precieze prijs maar een richting van :) want ik ben nu ook bezig met hier en daar aan het kijken voor auto onderdelen.

Ik zie dat wel veel mensen een hele mooie wagen hebben en ja ik wil toch wel een richtprijs hebben wat je kwijt bent aan een hele bumper-kit en uitlaat enzo, ik heb nu wel een andere luchtfilter erop zitten, het merk is van K&N weet niet of dit goed was maar de prijs was wel goed :P maarja ik hoop op een reactie :)

Dirk respect  !-!

Rogier

de prijs van een hele bodykit kan je zo gek maken als je zelf wilt ;) en het ligt eraan of je zelf handig genoeg bent, zoals dirk bijna alles zelf dan is het goedkoper dan dat je laat doen.

mijn advies is kijk rond op verschillende site's van leveranciers dan heb je ongevere richtprijzen wat je ervoor kwijt kan zijn;).

en dirk die diameter is behoorlijk groot, ga je je hele uitlaat van voor tot achter weer aanpassen ??

greetss

p.s. Keep on the good work !-!

Dirk Kuipers

Hoi CJ C.
Ik praat eigenlijk niet over de kosten die ik gemaakt heb.
Een bumperkit moet je na het kopen nog in kleur krijgen en op je auto zetten.
Wat bij mij het meeste geld kost is de motor..

Ik ga de hele diameter zo maken ja. Ik heb nog een oud uitlaatspruitstuk die ik ook ga aanpassen zodat die na de 4 uitgangen al rond 76 mm wordt en ga daarna verder tot het eind..
Heb (zoals op de foto te zien is) ook een sport katalysator gekocht omdat dit ook een verplicht apk punt is en ik niet veel zin heb voor elke apk weer onder de auto te moeten..
Ga het eerst met 1 tussendemper proberen, als hij nog teveel lawaai maakt zet ik er achter aan elke kant ook nog één op.

CJ C.

Oke bedankt voor je reactie in ieder geval :) maar ik heb op verschillende site's gekeken en moet zeggen dat het eigenlijk wel mee valt, als je ziet hoe je auto erna uitziet.

Maar Dirk hoeveel vermogen heeft jou auto nou dan, want als ik zo je project bekijk moet ik wel zeggen dat dat aardig hoog is denk ik :) maar jou achterbumper spreekt mij enorm aan :) en ik heb wel een bumper gezien genaamd ''hummer'' die ziet er echt gewoon te extreem uit en ja daar hou ik wel van.

Zijn er ook nog mensen die een site of bedrijven kennen waar je mooie grote velgen kan kopen met banden erop gemonteerd en gebalanceerd? Wil namelijk van 16 inch naar 18 inch gaan als dat mogelijk is?

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

je zou stickers aan moeten vragen robin je bent bijna een rijdenden flyer voor hem :D

Robin

!-! Tjah, als ik ergens klant ben, en er wordt mij goed werk geleverd, vertel ik dat graag door !-!

CJ C.

Op die site staan wel hele mooie velgen, alleen de site zelf ziet er een beetje cheap uit :) maar Robin mooie velgen ;)

Robin

Klopt, ik zei ook wat over zijn site :P Dit is meer een tijdelijke oplossing, om in ieder geval iets online te hebben staan. Toffe gozer verder hoor !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev