Advertenties


Formule 1 deel 20

Gestart door Stefan, 17 februari 2010, 21:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ForzaMollie

Een Ferrari die wint en voor het eerst in 15 jaar lach ik niet...

Wat mij betreft is het verbieden van bijtanken een grote flop... had liever gezien dat coureurs een maximale hoeveelheid brandstof krijgen toegewezen voor de race. Nu is het tactisch spelletje mbt pitstops ook al verdwenen...

volgens mij heb ik Allard niet gehoord vanuit de pits? Zou het nu al zo treurig zijn dat heel RTL al op zaterdagavond vertrekt?

Michel Veltman

er zijn wel meer dingen teleurstellend aan RTL coverage

- geen nieuws uit de pitstraat
- geen F1 race of champions gezien (waren allemaal ex f1 kampioenen met hun auto voor een demostratie)
- geen olav live vanaf circuit die voor uit kan lopen met info (Vettel info kon hij ook pas bevestigen nadat we het konden horen op de tv...ipv even hoofd uit het raam steken wat hij normaal doet)
- nabeschouwing, niet gezien, incl persconferentie

Kortom RTL maakt zich er wel erg gemakkelijk vanaf  :neen:
Enige positieve was Olav die er voor zorgde dat mn ogen niet dicht vielen gisteren..  Y

gelukkig realiseren de teams zich dit ook, er schijnt komende week via teleconferencing gekeken te worden of ze er niets aan kunnen veranderen, suggestie is bv 2 verplichte pitstops
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Heb de volledige coverage via BBC gevolgd. Stukken interessanter vanwege Couthard, Jordan, Mansell.
Vond het niet erg spannend. Terechte winnaar, jammer voor Vettel (hij was de sterkste imo) en goede race van Schumi.
Verplichte pitstop momenten zou wel wat zijn. Beetje het WTCC idee.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

WTCC hebben ze geen pitstops ;) gaat meer richting A1GP of DTM

K kan helaas geen bbc ontvangen dus ben wel gebonden aan RTL of Canvas....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Owja.... l- Realiseerde ik me net ook pas... Moet idd DTM zijn.
Misschien dan maar een schoteltje?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Ik was ook opzoek naar de BBC, maar wij hebben de juiste (schijnbaar) ook niet hier, jammer... :cry:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Wij hebben via Ziggo digitaal dus wel de juiste BBC. Stukken beter dan RTL mede door Coulthard en Jordan die het zo intressant maken aangezien het insiders zijn. Daar gaven ze dus wel eventjes aandacht aan de oud kampioenen met beelden van o.a Damon Hill in de Williams Renault waarin hij kampioen werd. Maar wat het bij BBC juist zo goed maakt is dat ze dus GEWOON TER PLAATSE verslag doen. RTL vind de centen kennelijk belangrijker dan een tevreden kijker.  :x

ForzaMollie

Kan me er op zich wel iets bij voorstellen. Het vergt natuurlijk een fikse investering en relatief weinig kijkers. De Duitsers verwachtten 10 miljoen kijkers, allicht dat je dan iets meer te besteden hebt. Maar blijf het jammer vinden! Toch maar eens opzoeken of ik de BBC kan ontvangen...

Dennis Postma

Weinig kijkers? Volgens mij was het na voetbal een van de best bekeken sporten ter wereld. En als je meer kijkers wilt moet je het als omroep niet aanpakken zoals RTL het nu doet.  :neen:

ForzaMollie

"relatief" weinig kijkers ;)

RTL moet hetzelfde investeren als bijvoorbeeld Duitsland waar 10x (?) zoveel mensen kijken. Die cashen dus meer reclameinkomsten en is dus veel rendabeler.

Tim

denk dat Mollie nl-kijkers bedoeld.F1 is hier niet zo hot als in duitsland (doen ook iets van 6 duitsers mee) Hier is er minder belangstelling dus gaat er minder geld heen
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Nou, ik heb weer een hele tijd met mijn team zitten klo...
Maar ik kan nog steeds geen echt superteam maken naar mijn zin. l-
Maargoed, dan maar ff wat geld sparen eerst Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

ik kom net iets te kort om Virgin onderdeel te vervangen,Dennis zal ongetwijfeld wel een mooie wissel kunnen maken,die had een bak meer punten dus meer prijzengeld ;-)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

#103
Ik ben van Virgin af nu, maar heb wel weer ergens anders concessies moeten doen dan... o-) Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Heb genoeg vertrouwen in de Ferrari en Mclaren delen die ik heb.we zien volgende week wel hoe de vlag er dan bij staat:)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev