Advertenties


Formule 1 deel 20

Gestart door Stefan, 17 februari 2010, 21:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Michel Veltman

wat mij betreft Stefan GP erin...USF1 eruit..
Vorig jaar dacht ik nog dat van de nieuwkomers ze het qua imago/pakket het beste voor elkaar leken te hebben maar poeh wat een illusie is dat gebleken zeg tot op heden Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ja je kunt het op papier nog zo goed voor elkaar hebben maar maak het allemaal maar eens waar. Stefan GP heeft toch wel aangetoont dat ze de zaken wel voor elkaar hebben en heeft zelfs de hele boel al naar Bahrein gestuurd.  ;)

Michel Veltman

en dat zonder startbewijs...wordt nog leuk voor degene die de rekening mag betalen als ze geen startbewijs krijgen ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

De naam is al goed, wat wil je nog meer.... o-) -- 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

als ze toegelaten worden, gaan we dat nog lang horen geloof ik :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Hier ook nog een keertje Y

Citeerhttp://www.f1-management.nl/v44/
Renault megane club
Aanmeldnaam: megane
Wachtwoord: renault

Komop mensen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, aanmelden!!!
Laat je niet weerhouden doordat je denkt dat je er misschien niet genoeg verstand van mocht hebben ofzo, want iedereen kan er aan meedoen.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

En even voor de duidelijkheid, volgende week begint het seizoen weer.  ;)

Michel Veltman

alsof ik dat niet wist  8)7  :D  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Er is ook nog even een heel andere nieuwe auto gepresenteerd. Namelijk de nieuwe safetycar, een Mercedes SLS 63AMG  :9~:



De nieuwe Safety Car beschikt over 571 pk en heeft voor een sprint naar 100 km/u slechts 3,8 seconden nodig. De SLS 63 AMG wordt vanaf de eerste Grand Prix, in Bahrein, ingezet. Bernd Mayländer zit achter het stuur van de bolide met Pete Tibbetts aan zijn zijde.

Michel Veltman

goeiedag...leuk speelgoed !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

mooie wagen !-!

En definitief geen USF1 de amerikaanse droom is in duigen

http://www.autosport.com/news/report.php/id/81819

Stefan kom d'r maar in.......

(ff opletten of ik dit nog in m'n team kan aanpassen, heb wel aardige verwachtingen dat ze beste nieuwkomer kunnen worden....)

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

als we dit bericht mogen geloven ook geen StefanGP

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2010/03_maart/02/100302_stefan_gp.xml

lekker politiek begin weer, cker als ook Mercedes met een ''super' diffusor aan de start schijnt te komen...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Misschien is dat een beetje langs elkaar heen gelopen met het nieuws van USF1. En in de F1 weet je het nooit. Ik denk dat we de websites komende tijd goed in de gaten moeten gaan houden.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev