Advertenties


Formule 1 deel 20

Gestart door Stefan, 17 februari 2010, 21:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Het is lastig deze kwestie, maar persoonlijk denk ik toch dat Vettel wat meer de schuld op zich moet nemen.
Webber lag tenslotte wel voor en Vettel had hem "netter" en slimmer voorbij moeten zien te komen.
Ik heb Webber geen vreemde stuurbewegingen zien doen, dus...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

de reacvtie van teambaar McLaren was ook goud na de inhaalactie butten->hamilton en omgekeerd...die hing meteen in de boardradio vermoedelijk met de mededeling ''KAPPEN NOU, IK KRIJG EEN HARTVERZAKKING #$'' :D ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

GEEN Redbull-etje uithalen!!!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

tja het had zo mooi af kunnen lopen voor red bull... :x
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Het had zo mooi kunnen zijn inderdaad voor RedBull. Ook leuk gevechtje even tussen Button-Hammilton en ook vond ik het mooi toen Alonso door kreeg over de radio dat ie Petrov goed moest opjagen omdat Petrov het toch niet lang vol zou houden. Het heeft uiteindelijk een aardig poosje geduurd voordat Petrov (door een lekke band) om moest geven.  !-!

Verder vond ik de race niet heel erg spannend. Wel triest om te zien dat de beide Williams bolides het maar moesten doen met de nieuwe teams in de achterhoede.  :?

Met het manager spel heb ik redelijk gescoord. Als RedBull gewoon ene 1-2tje hadden gepakt had veel beter gescoord. Maar goed, mag niet klagen. Ik ben dit weekend gestegen naar P1.  ;)

RobScénic

Citaat van: Dennis Postma op 31 mei 2010, 12:01:33
Wel triest om te zien dat de beide Williams bolides het maar moesten doen met de nieuwe teams in de achterhoede.  :?

Ik denk dat dat meer aan de Cosworth motoren ligt, dan aan het ontwerp van de auto. Ik ben wel eens benieuwd wat de nieuwe teams zouden doen met een Renault/ Mercedes/ Ferrari motor aan boord.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Dat zal er absoluut mee te maken hebben.  Y

Stefan

Weten jullie wat ik gedaan heb.........????

... mijn team maar weer eens aangepast..... :D

Dit seizoen ben ik in het manager spel echt zwaar aan het klooien zeg... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

haha join the club...ik presteer het lijkt wel om elke x een wissel te doen waarbij achteraf als ik team had laten staan zoals het was ongeveer dubbele punten had gescoord :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Dat jullie zoveel kunnen wisselen. Qua chassis en motor zit ik wel goed. Maar qua coureurs moet ik nog behoorlijk wat bij scoren om uberhaubt mijn 2e rijder eens te kunnen verbeteren.  :x

Michel Veltman

wisselen is bij mij meer het geval mclaren-red bull bv... ;)
Niet dat ik van Petrov ''opeens'' een Hamilton ruilactie doe :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

nee, dat zou in mijn geval ook wel een mooie ruil zijn..

De prijzen van de diverse onderdelen en coureurs sporen zowieso trouwens voor geen meter dit seizoen :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

het is idd wat creatief opgezet qua prijzen bij sommigen :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Neem nu de prijs van Alonso........ 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Misschien moeten ze dit ook eens met Massa en Alonso doen.  :D


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev