Advertenties

Formule 1 deel 20

Gestart door Stefan, 17 februari 2010, 21:31:17

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Lijkt mij duidelijk dus.  ;) Mercedes/Schumacher maakt geen kans in dit beroep.  !-!

Als we jou toch niet hadden Tim.  8)7

Michel Veltman

we gaan het meemaken :)
sowieso kan omdat schumacher een zgn ''drive-through'' penalty kreeg die omgezet is in een 20s tijdstraf en geen beroep worden aangetekend tegen de tijdstraf zelf...maar vechten ze alleen de beslissing aan.

ofwel de uitslag zal als goed is onveranderd blijven, wel bestaat de kans dat de regels op dit gebied toch weer wat aangepast wordt (aldus de blog op F1live.com)

youtube filmpjes:
Ross Brawn die zijn visie uitlegt
http://www.youtube.com/watch?v=cQerOq_7DcA

Reactie Schumacher
http://www.youtube.com/watch?v=nmu5GRKxX08

ps missen we de youtube plugin op het forum?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

RobScénic

Als het zo makkelijk was, dan zou MercedesGP het niet aanvechten...

Waar het probleem in zit? Nou normaal als de race eindigt achter de safetycar, dan geeft racecontrol het bericht "race will end under safetycar conditions" uit. En blijft men met GELE vlaggen zwaaien. Wat in monaco gebeurde, racecontrol gaf het bericht "safetycar in this lap", en ging met GROENE vlaggen zwaaien. Dus officieel waren ze aan het racen, en was het een legale actie. Mijns inziens heeft racecontrol een megafout gemaakt, en proberen ze die te verdoezelen. Probleem voor hun: Ross Brawn kent het regelboekje heel erg goed.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Zoals Tim ook al geplaatst had:

CiteerIf the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking

Ik denk dat deze regel gewoon alles duidelijk maakt.

Die lichten langs de baan is een leuk systeem maar zouden die niet automatisch op groen springen zodra de safetycar naar binnen gaat? Zo worden ze ook automatisch geel als er een auto net even een stukje buiten de baan raakt. Daarom zie je tijdens de races ook om soms onduidelijke redenen geel in beeld staan terwijl er niets aan de hand is.

Michel Veltman

toch blijft het wel vreemd dat alle wagens volgas richting de finishlijn gereden zijn...terwijl als je weet dat je niet mag inhalen, waarom zou je dan volgas naar de vlag rijden..
Iig was het voor de rijders nogal tegenstrijdig, waardoor ik verwacht dat de regels wellicht nog wat scherper gemaakt worden en de race uitslag blijft zoals deze is..

Dat is ook risico die erbij hoort als je als team op de grens gaat zitten, soms win je..en soms verlies je ;)
Hoe dan ook, Schumacher/MercedesGP zorgt wel voor gesprekstof  :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)

Michel Veltman

RobScénic

Citaat van: Dennis Postma op 18 mei 2010, 09:40:11
If the race ends whilst the safety car is deployed....

En daar wringt nou de schoen, is die race wel gefinished achter de safetycar? Volgens de regels niet, zie de meldingen die race-control uitgaf.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Tja. We zullen zien wat de FIA er mee doet. De FIA heeft toegezegd zich opnieuw over deze regel te buigen.

Stefan

Ik heb maar weer eens een aanpassing in mijn team gedaan... Y
Ik blijf het proberen om dit seizoen eens een keer fatsoenlijk te scoren :q :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Erg leuke race !-! Heerlijk van die vechtende teamgenoten :)

Zal weinig punten gehaald hebben met het managerspel :(

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ja, niet zoveel als anders nee idd Tim :neen:
Maar wel een aparte race ja.
Mooi cadeautje van de Red Bull's aan McLaren :D

Tim

Dat was alvast vanwege de verjaardag van Lewis z'n pa (morgen) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ja precies, dat vonden die jongens van Red Bull wel zo netjes natuurlijk....... o-) 8)7
Ik heb eindelijk weer eens (een beetje) redelijk gescoord, maar had mijn pitspoes natuurlijk weer op het verkeerde gezet, anders was het nog een stuk beter geweest.. l-

Michel Veltman

Citaat van: Tim op 30 mei 2010, 15:44:42
Erg leuke race !-! Heerlijk van die vechtende teamgenoten :)

Zal weinig punten gehaald hebben met het managerspel :(

compleet mee eens, heerlijke pot racen !-!
Vettel vind niet dat hij de schuldige is aan de actie
http://en.espnf1.com/turkey/motorsport/story/18884.html

en Mark vind zichzelf ook geen schuldige...dat wordt een gezellige nabespreking bij RB  :P

en Teambaas Horner is er ook rap bij met de verklaring
http://www.autosport.com/news/report.php/id/84031

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev