Advertenties


Formule 1 deel 20

Gestart door Stefan, 17 februari 2010, 21:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Lijkt wel een beetje op het F-duct systeem van Williams, die hebben daar ook hun luchtinlaat zitten. ;)

RobScénic

Lijkt er helemaal niet op. Bij Mercedes is dus de nieuw airbox lager en veel verder naar achter geplaatst dan normaal, waardoor het er totaal anders uitziet dan een 'normale' F1 auto.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Helaas, heb deze keer erg weinig van de race kunnen zien. Ik moest helaas werken en heb zodoende maar een kwartiertje kunnen zien tijdens mijn korte tussen stop in Leeuwarden. Maar gelukkig heb ik de samenvatting kunnen zien. En met het managerspel heb ik weer aardig gescoort.  ;)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zeker als die dingen zoek raken na een crash. Dit is in het verleden gebeurd met een van de Jaguars volgens mij, die hadden toen een prijzig steentje op de neus verwerkt in het logo zitten.  :D

Dennis Postma

Uhm, wie heeft er Ferrari of Alonso in zijn team zitten bij het managerspel?  :q :D

Ik niet!  >:D

Tim

ik wel en nog heb je tot nu toe maar 6 punten meer deze GP ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Kun je nagaan hoeveel je had kunnen hebben als hij wel had gereden.  ;)

Michel Veltman

hopen dat Kubuca morgen als een dolle gaat, hele weekend gaat hij al erg goed :)
zoals het er naar uitziet zal ik de race voor eerst dit seizoen niet live zien, dat wordt later maar even downloaden vermoedelijk ;-)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Zo voor een droge monaco race was ie prima om te kijken. Geen optocht zoals soms het geval is.
Weer een 1-2 voor Red Bull en Kubica weer op t podium. Alonso met een aardige inhaalrace (van p24 naar p6) en Schumacher die nog een tijdstraf kreeg van 20secs vanwege inhalen terwijl dat niet mocht (overigens gaat Mercedes daar tegen in beroep).

Ook lekker gescoord met het managerspel, sta weer 3e en t gat met nr 1 is maar 30 puntjes (waren er 140 ofzo) :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ik heb gisteren ook heerlijk zitten genieten van de GP van Monaco. Absoluut geen saaie race. Wat een blunder van Trulli aan het eind zeg. 8)7 Ik vond het ook wel een mooi gezicht om die hele trein met auto´s na een neutralisatie door de straten te zien gaan.  _o_

Michel Veltman

hmm verhaal van Schumacher is idd weer een leuke uitdaging voor de hoge FIA mannetjes en Ross Brawn..benieuwd hoe dat afloopt..
Wat was Webber gisteren scherp als een mes zeg, waanzinnig!  _o_
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Idd, als Webber van pole start geeft ie de 1e plek ook niet zomaar meer weg. Dan rijd ie stukken sterker dan anders.

Michel Veltman

Lijkt wel alsof ook met de updates Webber opeens het vuur heeft en 100% vertrouwen in de auto heeft, net als Kubica
Heerlijk om die gasten zo op de grens te zien boenderen met de auto's, respect Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Citaat van: Artikel 40.7 F1 sporting regulations:
All competing cars must then reduce speed and form up in line behind the safety car no more than ten car lengths apart. In order to ensure that drivers reduce speed sufficiently, from the time at which the "SAFETY CAR DEPLOYED" message is shown on the timing monitors until the time that each car crosses the first safety car line for the first time, drivers must stay above the minimum time set by the FIA ECU.
With the following exceptions, overtaking is forbidden until the cars reach the first safety car line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will only be permitted under the following circumstances :

- if a car is signalled to do so from the safety car ;
- under 40.14 below ;
- any car entering the pits may pass another car or the safety car remaining on the track after it has crossed the first safety car line ;
- any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the second safety car line ;
- when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ;
- any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see 40.10 below) may be overtaken ;
- if any car slows with an obvious problem.

Citaat van: Artikel 40.13 F1 sporting regulations:
If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking

Artikel 40.13 lijkt me vrij duidelijk. Overigens wist ik niet dat je al in mocht halen als de safetycar de 2e SC-lijn is gepasseerd (behalve in de laatste ronde)

(bron: F1 Sporting regulations)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev