Advertenties


Formule 1 deel 20

Gestart door Stefan, 17 februari 2010, 21:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

En hier weer verder met de F1 !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Nou, ik heb net ook ff zitten puzzelen om een team samen te stellen, maar het valt echt niet mee zeg... 8)7
Ik heb maar zo ongeveer wat genomen.
Met het start budget moet je compris sluiten helaas... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ja jongen, het is pittig.

Ik zou in ieder geval geen USF1 onderdelen gebruiken.  ;)

US F1 lijkt op de rand van afgrond te staan. De crashtest deze week van de Type 1 is gecanceld, alle interview-aanvragen zijn afgezegd en er zijn vooralsnog geen testdagen voor de 2010-bolide gepland.
Geld
"Het is simpel. Er is geen sponsorgeld. Hierdoor is het bedrijf tot stilstand gekomen", aldus een insider in de Amerikaanse krant New York Times. "Ze hebben problemen met het betalen van salarissen en van leveranciers. Dat is de situatie op dit moment."

Lopez
Volgens de Argentijnse media is Jose Maria Lopez, die enige coureur van het team, is door sportdirecteur Peter Windsor, naar verluidt met tranen in de ogen, op de hoogte gesteld van de problemen van de renstal.

reactie
US F1 heeft echter nog niet gereageerd op de berichten.

Toch wel weer goed nieuws voor Stefan GP. Daar schijnen ze Jaques Villeneuve gecontracteerd te hebben met Kazuki Nakajima.  ;)

Stefan

Ik heb idd niks van US F1 nee... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

they live the american dream..... pats daar spat de zeepbel uit elkaar ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

RobScénic

Misschien zijn ze erachter gekomen dat in de F1 niet alles met een creditcard te betalen is.. _o_
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Stefan GP zou toch ook ergens aan het eind van deze maand een test doen? Ik denk dat we dat maar eens wat meer in de peiling moeten gaan houden. Dat team wordt gesteund door Toyota, ik denk zelfs wel een beetje aan het verhaal van Honda met Brawn. al zal het kwa prestaties wat lastiger worden, maar zeg nooit nooit.  ;)

Stefan

Blijft toch een mooie (en ook eigenlijk wel rare) naam, dat Stefan GP..... 8)7 --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Als je nu ook eens F1 geld zou krijgen... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Het is inderdaad wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rare naam.  8)7 ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

We kunnen de F1 de komende 3 jaar ook weer op RTL volgen. Ben benieuwd of ze nog iets aan die eritante reclame blokken gaan doen.

http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/228521/rtl-behoudt-uitzendrechten-voor-formule-1/


ErikVr

Citaat van: Dennis Postma op 19 februari 2010, 14:23:09
We kunnen de F1 de komende 3 jaar ook weer op RTL volgen. Ben benieuwd of ze nog iets aan die eritante reclame blokken gaan doen.

http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/228521/rtl-behoudt-uitzendrechten-voor-formule-1/
Jammer, vond SBS veel beter. Maar ach ik kijk nu toch BBC :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Stefan

BBC kijken is idd een optie die ik ook eens ga proberen een keer (als ik er aan denk tenminste...)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev