Advertenties

Goede goedkope accu en bobine bobin's Megane 2

Gestart door richardv, 16 februari 2010, 19:08:28

Vorige topic - Volgende topic

richardv

Na een reparatie aan mijn Meg. uit 2004 is ook gebleken dat mijn accu minder word en waarschijnlijk 1 van mijn bobines het gaat begeven. Had ik alle 2 al zelf door overigens maar kreeg het bevestigd. Af en toe slaat ie een slag over en de accu .. nou ja, dat merk je natuurlijk aan het starten etc. :

Mijn vragen:

Ik wil nieuwe Beru bobines, waar zijn die gunstig te krijgen? Zelfde geldt voor en accu. En welk merk accu is ok?

boertje (Sander)

Het leven is mooi je moet het zien!!!!

fitz

ik heb wel beru bobines gezien op ebay, maar ja, dan moet je die gok durven nemen... was wel goedkoop

boertje (Sander)

kan ze wel voor je leveren. werk bij automaterialen zaak. Mail maar deboertjes@hotmail.com

richardv

Hmm. Ik kan ze zelf niet zo snel vinden op Ebay. Eneh de boertjes. De question blijft natuurlijk altijd wat ze bij u moeten gaan kosten?!

richardv

O en welke capaciteit accu moet je dan nemen 60 of 74 aH. In hoeverre maakt dit verschil.

boertje (Sander)

Zal morgen wel even kijken. Hoeveel heb je er nodig?

richardv

richardv

Overigens. Je hebt verschillende type's (lees amperes):
47 ah
60 en 74 ah

Origineel zit er 47 ah in. Welke accu met welke technisch gegevens kan je het beste nemen?

subzero

Bobines kosten hier € 34,99 het stuk en die zijn van beru als ik het goed zie. ( verzendkosten 15,95)

richardv

Lijkt er wel op. Ik heb ze een e-mail gestuurd voor de zekerheid. Ik laat het nog wel even weten. Is misschien voor andere ook interessant toch. Ben benieuwd wat ze bij ons mede-forum lid moeten gaan kosten.  ;)

boertje (Sander)

beru bobine bij afname 4 stuks €32,50 per stuk ex verzendkosten. Pakketpost in Nederland 6 a 7 euro?????
dus reken maar uit.

Misschien bij het plaatsten van een grotere order nog iets meer korting????

richardv

subzero

boertje (Sander)

Ja als ik eens wat anders kan regelen laat maar weten.  --

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev