Advertenties

Electronisch probleem

Gestart door Marc, 13 februari 2010, 16:03:59

Vorige topic - Volgende topic

Marc

Heren,

Wil met de megane weg gaan, kaart in de gleuf. Meteen medling, electronisch probleem en service lampje brand. Accu los en resetten de boel, geen resultaat. Starten dmv ande accu ook niets  :neen:

Renault gebelt en hulptoep geariveerd, wil de wagen uit lezen dmv computer, maar krijgt geen contackt omdat er een electronisch probleem is  Y

Wat me wel opviel, de startonder breker blijft wel aan (het lampje knipper immers) ook na het openen van de deuren en sluiten en weer openen

Wie weet wat het zou kunnen zijn ?

Marc
Renault Megane  2005 1.5 DCI

A110

Ik denk 1 van de zekeringen bovenop de plus-pool die kapot is. Dit gebeurt wel vaker die trillen dan kapot.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Marc

Daar heb ik en de monteur niet na gekeken (wist ook niet dat ze er zaten  --) Alles werkte nog wel binnen in, alleen gaf hij dus die foutmelding en deed niets (dood was de motor)

Laten we er maar het goedkoopste van hopen ;-)

Hou je op de hoogte van de reperatie

Marc

Marc

Auto loopt weer als een trein.

Was een zekering uitgeknalt een van 30 ampere.

Latersssssssssss

A110

Waar zat de zekering? Op de + pool of in de UPC? dat wil ik dan nog wel even weten.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Marc

De monteur zij dat de zekering onder het dasbord zat ?
Weet niet of het waar is maar geloof hem maar hi hi

Ze hebben ook alles rond de accupool schoon gemaakt, daar zat redelijk wat corosie van da groene aanslag spul.

Ps) wat is UPC en waar vind ik dat apperaat ? Misschien kan ik hem de volgende keer zelf vervangen

Marc

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev