Advertenties


welke kit ? + meters aansluiten

Gestart door Rogier, 10 februari 2010, 15:04:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

even een vraagje ?
ik ga binnenkort beginnen met het monteren van me sideskirts en vraag me af welke kit jullie gebruikt hebben?
zodat ik die alvast in huis kan halen

en is het makkelijk op bij de coupé meters aan te sluiten deze ga ik dan halen olie temp en accu spanning

groetjes

paikey

Ik heb me skirts helemaal nie gekit,heb ze gepopt !-! zit al een huis en nooit geen kit resten mocht je ze er ooit afhallen.

Rogier

gepopt ? zit er dan geen speling op de skirts bij je deur bijvoorbeeld ?

Robin

Popnagels zitten smerig goed vast als je er genoeg gebruikt ;)

Volt meter kun je gewoon op de accu aansluiten :P Olietemp zul je een adapterring voor nodig hebben denk ik :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

dan is dat denk een betere optie dan kitten maar vraag me toch af of het geen speling geeft in het midden van de skirts lijkt mij wel omdat het daar niet vast zit.
heb jij in het midden speling peter ??

en ik had alwel zoiets gehoord van een adapter ring.

Rogier

deze topic maar weer even aan het licht brengen.
want ben toch nog erg benieuwt welke kit of op welke manier jullie de sideskirts hebben gemonteerd.

groetjes

paikey

bij mijn zit er geen speling op hoor rogier....weet nie welke skirts je hebt?

Rogier

ik zal vanavond even een fotootje posten, heb als het goed is sk sideskirts.
op de site van de club staan wel wat foto's alleen die zijn onduidelijk.

Benjamin Renon

Mijn skirts zijn gekit met sikaflex. Enige nadeel is dat je ze er niet zonder slopen vanaf kunt krijgen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

peter bij deze een foto van me skirts http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ISR4JDSX.jpg ik denk niet dat ik deze kan poppen maar dat ik die moet kitten of er moet een andere manier zijn dan sta ik daar voor open ;)

paikey

die zijn wel te poppen hoor Rogier !-!

Rogier


dan heb ik nog 1 ding :q hoe pop je die hoeken vast in de hogere gedeelt ? want dat zit dat niet vast lijkt mij of zeg ik nou iets doms ?

en ik wil der van het weekend mee aan de gang gaan
oude lijm laag uit de skirts halen en van de auto :neen: l- wordt een leuk maar druk weekend

paikey

bij mijn was da niet nodig omdat ze echt perfect paste dus.......anders moet je het toch maar met kit doen.

Marius.

Wat moet ik me voorstellen bij poppen? Want dat klinkt wel iets aanlokkelijker dan vastkitten en als het erop aankomt eraf slopen :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Benjamin Renon

Popnagels gebruiken. Je moet dan alleen gaatjes boren in skirts/carosserie. En dan natuurlijk netjes afwerken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev