Advertenties


Ervaring met achterbumper nlpower

Gestart door Qweras, 28 februari 2005, 17:51:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Qweras

Inderdaad ook een mooie ja, maar moet je wel een l-r uitlaat hebben, anders is een gat zo leeg denk.
Voorbumper is ook goed te doen, natuurlijk weer fase2...

GAST APELDOORN

Citaat van: Danny op 15 maart 2005, 22:16:17
Inderdaad ook een mooie ja, maar moet je wel een l-r uitlaat hebben, anders is een gat zo leeg denk.
Voorbumper is ook goed te doen, natuurlijk weer fase2...

l-r uitlaat is geen probleem!!! denk alleen niet dat mijn dempers door dat gaatje passen ?....wordt weer aanpassen denk ik

Qweras

Maar ?ls het eenmaal zit, dan heb je ook wat...

ik zoek onderwijl nog steeds een mooie voorbumper, die achter bumper van nlpower heb ik inmiddels besteld, overigens dus niet bij nl power...

peterachterop

Nee haha en we wachten nog steeds af wanneer de postbode aanbeld met een pakket. Raar dat nl power ze al na een week kan leveren.

peterachterop

we wachten rustig af, voorbumper is nu ook geregeld alleen nog een mooie set sideskirts. :D

Mck


Qweras

RB heeft ze binnen, nu nog een afspraak met de spuiter!

peterachterop

Ze zijn verstuurd dinsdag, ik vandaag de gehele dag wachten op een postbode, komen ze morgen.

I cant't wait annymore.

Danny en ik hebben er ook een erg strakke raamband van rb cartuning bijge###d.

Qweras

Ja ik ook, ben volgende week mijn wagen een aantal dagen kwijt... maar daarna..?
Kan niet wachten :D

Qweras

Nee, ik laat hem bij RB spuiten, en peter ergens in de buurt van groningen... door de afstand ging dit niet echt.

Vandaag trouwens me formulier op de bus gedaan voor me lidmaatschap... maar wat denk je: random reader kwijt!

peterachterop

We rijden straks in identieke wagens.

Zelfde dikke raamband :D (thanks Robert)
Zelfde voorbumper (schreiter)
zelfde achterbumper (rb)
zelfde skirts (waarschijnlijk)
alleen andere velgen en ik heb een dubbel uitlaat systeem en Danny (nog) niet :D

Qweras

+ Danny krijgt m3 spiegels..
Kleinigheidje maargoed...

peterachterop

En de skirts gaan ook door. Zaterdag worden ze opgehaald en dan kan de spuiter dinsdag beginnen.

Mck

Citaat van: peterachterop op 25 maart 2005, 00:10:26
En de skirts gaan ook door. Zaterdag worden ze opgehaald en dan kan de spuiter dinsdag beginnen.

Zorg eerst maar eens dat alles goed op de auto past!  :D   


peterachterop

Marcel, wat denk je dat ik met pasen ga doen.

(ff een snel vraagje, ik heb de skirts net opgehaald, dit zijn dezelfde als dave heeft, maar hoe maak ik ze vast aan de achterkant? Ik heb al in het FAQ gekeken maar hierin staan alleen de kleine vinnetjes beschreven. Vooraan zit van dat zwarte plastic alleen bij het achterschort zit niks.).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev