Advertenties

Ervaring met achterbumper nlpower

Gestart door Qweras, 28 februari 2005, 17:51:34

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Tja dit is idd overduidelijk een photoshop bewerking, de velgen zitten er niet helemaal lekker onder en kijk eens naar de vorm van de deuren, die sluiten een tigra nooit tocht vrij af  :)

Qweras

Ik denk niet dat die auto een fotoshop is, de velgen misschien,maar de deuren niet .. die auto in HUN werkplaats in ieder geval wel...

Mck

Ik had m'n bumper er achter zitten en vind hem toch wel erg laag!!
Kon de oprit niet meer afkomen hier.. :-\

Ik ga nu proberen er een stuk tussenuit te halen...

Word vervolgd!! :D

peterachterop

mooi hoor, jij hebt m van nl power he.
Danny en ik wachten nog op de bestelling ven rb cartuning.

Meganez

Ik vind het er ook wel heel erg dik uitzien, ben benieuwd op het antwoord of jij je coupe verlaagd heb, want met die bergen die ze hier in spijkenisse op de weg hebben gelegd zou ik mijn eigen wijk nog niet uitkomen zonder schade.

Jeroen

Zo, dat ding is echt laag.
Moet je dus ook skirts en voorbumper hebben die zo laag zijn.

Qweras

Die voorbumper bij de kit is helaas fase2 .. ik zoek nogsteeds naar een handig persoon die hem kan aanpassen... zo niet, moet ik mij wenden tot het: ik zoek een originele voorbumper topic..

Michel Cijs

zo'n aangepast civic bumper past daar qua laagte wel bij

dus die wilma bijv heeft  ;)

Qweras

Smaken verschillen zoals jij moet weten..
En ik vind die bumper.. eigelijk niks :D       tenminste.. niet voor mijn megane. Ik heb echt mijn zinne gezet op die rb bumper, maar was ik maar wat handiger h

Michel Cijs

ik zei ook nix over smaak maar over de laagte? ;)

ik pers. vind op de skirts na de set sowieso niet zo heel mooi? :) maar ik denk dat de RB bumper qua vorm bijna niet mooi is aan te passen aan een ph1, maar wie weet? :D

wellicht is een voor front van een ph2 erop zetten incl die bumper dan een beter alternatief

zo duur zal het niet zijn

die bumper dan
koplampen van sebastiaan kopen op het forum
zijflanken en een motorkap

8)

Qweras

Ik denk er nog even over na... maar er zal sowieso wat mooi opkomen... Wat past bij de rest.

Mck

Mijn megane is idd verlaagt zo'n 3,5 cm.?
Bumper komt van NL-power!
Is wel lastig om hem er mooi achter te krijgen, past slecht!! (waarschijnlijk toch beter achter phase 2)

Ik vind hem zelf te laag, ik had minder dan 10 cm over!!
Ook omdat de bumper ver achter de wielen uitsteekt neem je alle drempels mee... :-\

Ben nu bezig de bumper in te korten, valt niet mee!! :P? ;D

GAST APELDOORN

had net een bedrijfje wat een meesterlijk mooie achterbumper had voor een Megane coupe namelijk de "MODENA" achterbumper!

Prachtig man......mischien dat er dus hier binnenkort op het forum een RS achterbumper te koop gaat staan!

Kan de foto helaas niet uploade

Meganez

Citaat van: GAST APELDOORN op 15 maart 2005, 20:01:56
had net een bedrijfje wat een meesterlijk mooie achterbumper had voor een Megane coupe namelijk de "MODENA" achterbumper!

Prachtig man......mischien dat er dus hier binnenkort op het forum een RS achterbumper te koop gaat staan!

Kan de foto helaas niet uploade

Kan je dan de link niet ff neerzetten...

nylez

dat is toch deze?
Deze is al wel vaker langs geweest op het forum...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev