Advertenties


Klets maar raak deel 113

Gestart door Stefan, 30 januari 2010, 10:52:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

Dus je wou beweren dat mijn foto's lelijk zijn haha :D
Lowered M3C GT

Rogier

naja dat zeg je zelf al een klein beetje joey :q

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Joey Voormolen

haha en ik dacht nog wel dat ik mooie foto's schoot. ((Het is gewoon jaloezie)) :x
Lowered M3C GT

Rogier

Citaat van: Joey Voormolen op 17 februari 2010, 17:45:41
Heb ik tenminste ook een keer een mooie foto
dit zijn jou eigen woorden joey :q dus je zegt het eigenlijk een beetje zelf hahaha
en mij hoor je niet zeggen dat je geen mooie foto's maakt :q jij weet altijd net weer de details net weer iets na voren toe te schuiven met een normale camera ;)

en robin even over je leon ik hoorde net in de mac dat er een buis op de seat online te koop staat dat te maken heeft met het afblazen van je turbo wat ik eruit begreep mocht je die willen moet je er denk snel bij zijn ;) werdt er gezegt tegen een jonge met een ibiza cupra ;) dus ik dacht misschien is dit iets voor jou

Marius.

Lol,
Met een BMW X6 voor je (met dikke banden gek!) en een Volvo SUV achtig iets achter je, voel je je wel heel klein in je Meganetje :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rogier

is toch mooi 2 grote hoge auto's met een mooi klein laag autootje in het midden :q of lig je nog niet zo strak op de grond ?

Marius.

Nop, ben niet zo'n fan van verlagen, vooral niet met zo'n lage bumper.
Daarnaast leuk nieuwtje voor degenen die het nog weten, heb een Stoffeer bedrijf hier in de buurt (Woltjer) gecontacteerd, volledige interieur kost me hier (zwarte stof met gele/witte stiksels) 600 euro. Vink nogal een verschil met de prijsopgaven van de andere bedrijven ^^
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dennis Postma

Ben benieuwd. Wij verwachten dan wel foto´s natuurlijk.

Marius.

Hehe reken maar niet op volgende maand ofzo :P
Kga dan toch eerst voor de buitenkant, hier in de buurt is wel een bekende/goede beunhaas, is kijken wat hij opgeeft voor volledige auto overspuiten.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Joey Voormolen

#131
Verlagen is toch wel heel belangrijk voor de uitstraling van de auto. Al is het maar 3cm ofzo anders heb je heel veel ruimte tussen je wielkast en band. Ik had toen ik begon ook niks met verlagen tot dat ik zag dat het er anders niet uit zag :D

Gelijk een mooi voorbeeld je zat me vandaag toch te vervelen.

Ouwe foto van mijn coupe


En mijn paint creatie ik vind hem nog wel geslaagd


het gaat dus om de verlaging he ;)
!-!

Lowered M3C GT

Rogier

joey is onze lowrider van de club :q
trouwens maat leuk gedaan haha

Joey Voormolen

haha dankje, misschien me standaard voorbumper maar weer is opzoeken haha

Heb eigenlijk wel spijt dat ik nooit zo begonnen ben had wel een stuk goedkoper geweest  l-
Lowered M3C GT

Rogier

hoezo spijt ?
je auto is erg gaaf zoals die nu is ;)
en wat wil je gaan doen met je originele bumper doen dan die weer monteren ??

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev