Advertenties


website doet raar

Gestart door RobScénic, 27 januari 2010, 20:53:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Zo´n vuurvosje gebruik ik ook en heb dus ook geen last meer van de inmiddels beruchte melding. Maar zelfs op mijn windows mobile toestel heb ik het probleem. :cry:

Robin

Grmbl, heb wordt steeds erger lijkt het >:( >:(

Zal eens haast maken.. >:(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Michel Veltman

#17
Citaat van: Robin. op  3 maart 2010, 11:36:34
Grmbl, heb wordt steeds erger lijkt het >:( >:(

Zal eens haast maken.. >:(

je kan een quick 'n dirty trick doen door het volgende:

- export database van forum
- clean install forum
- import database

ergste wat kan gebeuren zijn bepaalde custom settings (waaronder latest knop) die ''foetsie'' zijn
(uiteraard eerst de actie testen met een lokale kopie ;))

Met wat geluk geeft deze actie weer wat rust voor de gebruikers terwijl jij en dirk weer wat rustiger aan de achtergrond kunnen werken ;)
(waarvan ik geen weet heb wat er gebeurd overigens...)

(blijft grappig dat ik tot heden nog 0x probs heb gemerkt...zal wel geluk hebben?)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Marius.

Hoezo onterecht blij? Als er echt iets aan de hand zou zijn zou je dat echt wel merken...
Als het zo'n erge Trojan is als jij nu doet voorkomen, hoeft die zich maar 1x op te starten en je systeem is naar de beukenootjes :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

maXcomX

Hallo, sinds vandaag doet de website vreemd.

Er staat onderaan de pagina telken een joekel van een google ad, waardoor de pagina gereduceerd wordt 3/4 van oorspronkelijke hoogte.

Bij snel antwoorden krijg je de fout: u bent net bevoegd om een nieuwe topic te plaatsen... 8)7
En bij reageren, de foutmelding: "geen onderwerp" terwijl er toch duidelijk staat "RE: onderwerp"  :D

Dan zijn er nogsteeds een 3-tal meldingen over links naar oa Prince of persia... :afro: van mijn virusscanner.

en bij het posten van dit bericht:
"Je sessie is verlopen. Verstuur je bericht nog een keer.
Geen onderwerp ingevuld.
Het bericht is leeggelaten."... l-

Marius.

Dit speelt al langer, maar deze discussie vind plaats in het Leden Only gedeelte. Er word op het moment ook gewerkt aan een nieuw forum
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

smilie

Hoi,

Indien mogelijk, dan ook forum niet in frame plaatsen, want bij herladen van de pagina kom ik telkens op de index pagina van de forum :-)

Robin

Dat gebeurd ook niet ;) Ben hard aan het werk aan het nieuwe forum :) Komt goed :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Roadkill (Michiel)

Hmm misschien niet het juiste topic maar weet ff niet waar ik het anders moet plaatsen,ik kan namelijk geen antwoord plaatsen op het marktplaats gedeelte,daar mist gewoon de knop antwoord....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Dat klopt omdat we het graag overzichtelijk willen houden daar,kan alleen de verkopende partij posten.

Als je iets wilt weten of kopen van de verkoper moet je deze een pm sturen of een mailtje.
Er staan icoontjes voor onder bij de naam.

We hebben hiervoor gekozen omdat er in het verleden veel onzin is gepost en zo het overzicht van de verkopende partij weg was.

Stefan

Ja, inderdaad.
reageren kan allen dmv een pm te sturen of een mail inderdaad
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Citaat van: Robin. op 10 april 2010, 19:40:42
Dat gebeurd ook niet ;) Ben hard aan het werk aan het nieuwe forum :) Komt goed :grin:

Al inzicht in de omzetting hiervan :?
merk dat ik er ook nu steeds vaker last van krijg, zowel IE als Firefox :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Robin krijgt de database niet geimporteerd in de nieuwe lay-out. Hij krijgt dan een time-out. Enige reactie van de hoster uit laat ook op zich wachten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Veltman

beste is om Hans even te bellen, daar heb ik altijd goede ervaringen mee gehad Y
(ipv mailen)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Is denk ik de beste (snelste) oplossing, want het duurt nu wel erg lang zo. En ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat er nou toch echt een keer een oplossing moet komen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev