Advertenties


Lexus achterlichten

Gestart door duiveltje018, 25 januari 2010, 23:34:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Wat je misschien wel kunt doen is jouw aansluitschema even vermelden. Kan zijn dat iemand anders hier nog wat aan heeft.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

duiveltje018

Nou om eerlijk te zijn is dat het schema wat als 2e post er staat, maar op dit forum staat een andere advertensie waar ze over de andere kabelboom praten voor een phase 2 en die had ik aangehouden, dus dit is de echte goede aansluiting voor phase 2.

Dropsleutel (Björn)

Mooi dat ik je heb kunnen helpen, het is nou eenmaal ff vervelend om alles door te gaan meten  ;)
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

W.daems

Vroeg me af of sommige van jullie ook een link hebben van die lexus-look achterlichten, heb zelf ook een coupe phase 2. En alsk op internet zoek krijg ik ze alleen gevonden op UK sites waar een aparte stekker erbij zit voor de 2. en op nederlandse site alleen voor phase 1. Vind persoonlijk de zwarte het mooist.

Bvd Wesley
Megane coupe 1,6e Phase 2. 2001.rood

Colin

Als je nieuwe koopt zit er voor beide phases een stekker bij voor zover ik weet....
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

W.daems

Niet toevallig een linkje daarvoor ;)
Megane coupe 1,6e Phase 2. 2001.rood

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Tedo

Zoek eens op eBay.de naar rückleuchten of rücklichten megane coach cq. coupe.
Daar vind je ze voor spotprijzen, zelfs met verzending erbij!

Deze zijn weliswaar voor 96-99, maar dat moet makkelijk om te bouwen zijn (bij mijn Clio ooit ook gedaan):
http://cgi.ebay.nl/Megane-Coach-Coupe-96-99-Klarglas-Ruckleuchten-SCHWARZ-/300571153995?pt=DE_Autoteile&hash=item45fb6fd64b#ht_2550wt_974

nd-photo.nl

Het is echt een kwestie van de juiste zoektermen ben ik ook achtergekomen. Zo heb ik een korte antenne + 3 verloopjes voor €2,50 ex verzendkosten (€5 inc verzending) gekocht via eBay.co.uk. Ben je in de NL winkels met gemak 15euro (ex verzendkosten) voor kwijt!

W.daems

Toch raar dat ze in de UK alleen met een extra stekker leveren http://www.subzeroautomotive.com/site/1644123/product/R-219_3 :) heb de meeste NL site gemaild(w8 nog even op reactie van winparts) en krijg bij alle te horen dat er maar 1 stekker wordt meegeleverd.:s
Megane coupe 1,6e Phase 2. 2001.rood

DONRozeboom (Mike)

#25
Ze leveren geen 2 stekkers mee... Ze leveren 2 volledige sets lamphouders mee... Don't ask me why :P
Misschien omdat model 99-02 standaard de lampen anders heeft? K heb zelf Hatch dus weet niet hoe of dat zit.

Citaat van: WebwinkelSold as a pair
Supplied with 2 separate sets of bulbholders
Suitable for left and right hand drive countries
Bulbs Supplied: 2 x 21W amber offset pin indicator bulbs

M.a.w

Citaat van: WebwinkelWordt verkocht als paar
Wordt geleverd met 2 afzonderlijke setjes lamphouders
Bruikbaar voor zowel links- als rechtsrijdende landen
Meegeleverde lampen: 2 x 21W Amberkleurige ongelijke pins knipperlichten
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Tedo

Citaat van: DONRozeboom op  6 juli 2011, 13:29:28
K heb zelf Hatch dus weet niet hoe of dat zit.
Is bij de hatch niet anders; ik had er een uit 2000 met "Engelse" black lexus achterlichten erin,
en daarbij was ook onderscheid tussen de phase 1 en phase 2

W.daems

Dus eigenlijk zou ik alsk deze bestel nog de draadjes moeten gaan wisselen, voor de phase 2. Omdat ze oorspronkelijk zijn voor de phase 1. Dus je kun je net zo goed op een Nl site bestellen, ben zelf niet elektrisch/technisch:p dus was handig geweest als er en aparte stekker bij zat. Damn dacht dat ik al weer klaar was:d
Megane coupe 1,6e Phase 2. 2001.rood

Colin

is eigenlijk reuze simpel. Je kunt uit je originele bedrading achterhalen wat de massa is. Dan gewoon per licht iets aan doen en kijken welk pinnetje het is. Heb ik bij koen ook zo gedaan.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: theedooz op  6 juli 2011, 13:39:14
Is bij de hatch niet anders; ik had er een uit 2000 met "Engelse" black lexus achterlichten erin,
en daarbij was ook onderscheid tussen de phase 1 en phase 2

Voor mijn Hatch is het makkelijk :shocked: Lampen zitten op dezelfde posities, dus ik laat mijn huidige lamphouders zitten, en dan ben ik klaar. Vorm is ook hetzelfde.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev