Advertenties

Megane II phII schade na aanrijding... Zelf (laten) doen...?

Gestart door MP195, 25 januari 2010, 18:48:51

Vorige topic - Volgende topic

MP195

Beste Allen,

Kort geleden ben ik door een andere auto tegen de vangrail gebotst zonder dat hij schade had.
Zelf ben ik erg de dupe aangezien zijn kenteken niet bekend is geworden en niemand is gestopt.
(zeker 10 auto´s die het gezien moeten hebben!) l-

Nu laat mijn verzekering weten dat ik me scheel ga betalen omdat ik nog jong ben (21) en de schade
bij niemand kan verhalen.

Nu ga onderdelen zelf kopen en laten spuiten.

Mijn vraag is: Heeft iemand ervaring / verstand hiervan en kan mij adviseren met de aankoop van onderdelen.

Op dit moment heb ik nodig:
- Voorbumper
- achterbumper
- Zijpaneel voor
- Koplamp links

Alvast super bedankt voor je reactie!

gr, Matthijs

ErikVr

Mijn gok is dat je dit meer gaat kosten dan de no-claim korting die je eventueel kwijtraakt.
Ik had laatst schade aan de achterbumper en dat is getaxeerd op 1800 euro.

Als je beide bumpers en een zijpaneel gespoten moeten worden is dat zo'n beetje de halve auto. Ik zeg 2500+ euros.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

richardv

Als ik het goed lees keert de verzekering niet uit toch? Plaatwerk is niet zo moeilijk te vervangen. Ik zou zeggen informeer bij demontagebedrijven. Hier de/een link:

www.onderdelenlijn.nl

drbiqs

Al aan het waarborg fonds gedacht. :?
Wordt een duur grapje,voor m'n voorbumper was het al rond de € 1500,00
Veel sterkte er mee in ieder geval
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

MeganeGrandTour

Tweedehands onderdelen wellicht te betrekken via: http://www.sloperij-nagele.nl/index.php.

Is demontagebedrijf welke behoorlijk wat Renaults hebben staan. Zelf ooit onderdelen vandaan gehaald en goed te spreken over dat bedrijf. Nette afhandeling en snelle toezending.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev