Advertenties

Instrumentenpaneel middenconsole veranderen

Gestart door richardv, 22 januari 2010, 17:11:28

Vorige topic - Volgende topic

richardv

Hoi. Ik wil in een 2004 Hatchback met airco de omlijsting van het bedieningspaneel vervangen in of zilver of die diepgrijze kleur (maar dan zonder driehoekjes als in carbon). Ik kom er alleen niet achter wat de onderdeelnummers zijn. Kan iemand mij helpen? Het gaat om deze omlijsting :

ramon16v

richardv

Is een optie hoor maar of het dan zo zal worden als ik wil.. Eneh zo'n soort paneeltje alleen voor clima staat op MP voor 7,50. Dus het moet toch wel goedkoop te vinden zijn. Bij een demontagebedrijf ofzo.

subzero

Dit zijn de nummers die ik kan vinden, 8200178444  en  8200178440  maar welke kleuren dit zijn weet ik niet.

De nieuwprijs kan je hier opzoeken,die durf ik niet te schrijven. :neen:

matthew

Ik zal eens kijken of ik op het werk kan achterhalen welk nummer het precies moet zijn dan.

richardv

!-! Dat zou mooi zijn. Het liefst met een fototje. Want er zijn meerdere soorten volgens mij (Zou je mij heel blij mee kunnen maken!!!)

Kijk deze kleur bedoel ik. Soort metallic diep grijs). (dus niet zilver)... en zonder die driehoekjes motief. Dus alleen grijs metallic. wie o wie weet het onderdeelnummer!!):

_o_ _o_ _o_ _o_

richardv

Weet je al wat Mathew (of een ander natuurlijk   -- )

matthew

Nou Richard voor met handbediend airco krijg ik niks gevonden wel voor clima tronic maar dat is niet hetzelfde paneel.

subzero

Als Richard 'toevallig' alle gegevens van het identificatieplaatje van een auto uitgerust met die kleur kan bemachtigen dan kunnen we misschien iets vinden.

Op dat plaatje staat namelijk de codes voor uitrustingsniveau en interieurkleur. :)

richardv

Poeh. Dat kan niet via een kenteken met een auto met dat interieur? Zo niet is er dan iemand op het forum met een dergelijk instrumentenpaneel die zijn id.code kan posten?

Het gaat om dit paneel alleen dan voor 1 met Airco (dit is een clima uitvoering) nb. er staat geen onderdeelnummer op):

richardv

Ik zal nog eens kijken maar dan nog heb ik er niets aan aangezien het niet gaat passen. Maar misschien heeft een ander er wat aan dus ik ga nog eens goed kijken.

matthew

Maarja dit is niet de goede want je hebt handbediend airco,en ik heb nog nooit een gekleurd paneel gezien zonder clima tronic.

Wat ik nog kan proberen is via jou kenteken en dan wat gegevnes weizigen en kijken of er dan wel wat uit komt.

Pm je kenteken anders even

subzero

Citaat van: richardv op  6 februari 2010, 08:13:52
Poeh....

Ga bij een supermarkt op de loer liggen en............................

richardv

Hmm. Ik heb gezien dat in een: RENAULT MEGANE 1.5 DCI 80 5DR DYNAMIQUE LUXE een zilveren zit. Ook goed als metallic grijs niet bestaat.

IEMAND!!

Eneh. Na goed zoeken op die metallic grijs de volgende nummers toch gevonden:

Reference neutr : 8200155835

Reference Authentique: 8200491109 (Dit zal dus het nummer wel wezen voor de grijs metallic zoals op de foto's)

richardv

Toch teleurstellend dat niemand mij een nummer kan verschaffen  ;( . Is er echt niemand die dit paneel in zijn auto heeft zitten in de kleu zilver of grijs metallic ?! (En natuurlijk even het nummer voor mij er uit wil halen!?)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev