Advertenties

Waar op te letten bij aanschaf Megane 2

Gestart door jaimey, 21 januari 2010, 22:03:30

Vorige topic - Volgende topic

A110

Als ik een suggestie mag doen ga naar marktplaats en zoek advertentie nummer 313373525 op.

Het is een mooie auto iets boven je budget maar misschien kan je er nog wat van afhalen.
Auto heeft alle denkbare optie's. Het is dan wel geen ph2 maar wel een hele mooie ph1 met weinig km.

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/313373525/2

Gr. Jeroen

www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

jaimey

Is idd een hele mooie en is ook boven budget maar wat je al zei misschien kan er wat af... even informeren.

Thank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meganemaarssen

alles is gemaakt!
Heb ook een grote beurt + Distributieriem laten vervangen..
Is erg belangerijk, maar dat geld bij alle merken!

Niet alle bovenstaande punten had ik problemen mee. Ik noemde alleen de punten waar je extra op moet letten, maar dat geld bij elk merk!
De Megane is verder een top auto om mee te rijden, vooral de 2.0. Deze rijdt lekker vlod maar ook erg relaxed... Tot nu toe nooit problemen mee gehad.
Echter willen we wel de auto misschien gaan verkopen over 1 a 2 maanden.. omdat ik een Leon krijg van mijn werk.

jij komt uit de 030 regio??

me 2!
op naar een RS...Look dan....;)

jaimey

Citaat van: meganemaarssen op 26 januari 2010, 08:42:48

Echter willen we wel de auto misschien gaan verkopen over 1 a 2 maanden.. omdat ik een Leon krijg van mijn werk.

jij komt uit de 030 regio??

me 2!

Je hebt een prive bericht

kornfed

Hallo,

Nou heb ik toevallig vorige week een megane grand tour uit oktober 2005 gekocht. Het is een 1.4 op LPG-G3 met 141000 km op de teller. Voor aflevering is de beurt van 120000 km uitgevoerd, dus distributie enz. omdat de leasemaatschappij de 120000 km niet had laten uitvoeren. De reden voor de keuze voor een megane is vrij simpel: Het is een van de weinige auto's die op LPG rijden. Duitse en Japanse auto's worden nauwelijks nog op LPG gezet.
Voorheen reed ik een Mondeo uit 99 waar ik nog nooit problemen mee heb gehad dus ik ben erg benieuwd hoe het met de megane gaat lopen. De eerste indruk is in ieder geval erg goed. De auto is stil en comfortabel. Alles werkt perfect en gisteren via een tip op dit forum al een aansluiting gemaakt voor mijn mp3 speler. (werkt perfect)

Ik houd jullie op de hoogte!

gr. Hans
Renault Megane Grand tour 1.4 tech road (LPG) bwjr:10/2005

jaimey

Veel plezier ermee.. Mischien een foto'tje??

kornfed

Ik heb zelf nog geen foto's gemaakt i.v.m. het weer. Maar hier is er een van de garage.
Het is best wel een luxe uitvoering (tech road) met een groot panoramadak en eigenlijk alles wat je maar kan wensen.

By kornfed

grtzz Hans
Renault Megane Grand tour 1.4 tech road (LPG) bwjr:10/2005

nijntje

nette auto hoor.
Heb de zelfde kleur alleen dan een dynamic delux uitvoering
1.5DCI.

Hier ga je zeker veel rijgenot van hebben!!!

BadEend

Citaat van: matthew op 24 januari 2010, 11:30:19
Deze problemen en kwaaltjes zijn inmiddels vaak wel verholpen.

De checklist is ook voor een fase2 gewoon te gebruiken.

En op fora's waar je hebt gekeken en wel op bijna alle forá 's is te lezen zijn alleen de slechte verhalen en nooit de goeie verhalen.

Ik zou toch gaan zoeken als je zo'n auto wilt en het lijstje meenemen en rijden met de auto.

Ik rijd nu al meer dan 2 jaar een meg 2 uit 2004 en wat ik defect heb gehad is een optisch oog en lv en rv portier van de key less.Kan gebeuren,zoals dat bij elk merk elk stukje verfijnde en extra luxe electronica stuk kan gaan.En het nadeel van electronica is dat je het niet ziet aankomen ,het gebeurd gewoon in 1 keer.

Wil je hiermee zeggen dat een Megane 2 uit 2003 nu net zo betrouwbaar is als een megane 2 ph2?

matthew

jep alle kwaaltjes zijn vaak wel verholpen.

Echter zou het eerder nog wel kunnen voorkomen met auto;s met een lage kilometerstand,want deze hebben het nog niet kunnen ondervinden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev