Advertenties


Startonderbreking probleem!

Gestart door Mégane Classic Boy, 18 januari 2010, 23:56:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mégane Classic Boy

Citaat van: maXcomX op 28 april 2010, 01:43:04
Nou, dat zelfde geldt voor mij. Mijn laatste megane heeft me 10 jaar zonder grote problemen overal gebracht. Mijn eerste een 4TL ben over de Alpe d'Huez op drie assen weer thuis gekomen (de andere was afgebroken).  Maar goed, je kunt pech hebben (en dat geld niet alleen voor auto's, vraag maar aan m'n ex ;)) Daar naast is het ook vaak zo, dat het onderhoud aan auto's vaak te wensen overlaat. En alsje dan de pech hebt, dat je voorganger het niet zo nauw nam, dan zit jij met de kosten. Overigens ligt jou probleem niet bij Renault, maar bij EuroGas...

Van dat onderhoud eh.. dat is het beste ervan!!!!!.. bij die VW's eh,werd er amper aan onderhoud gedaan EN NOG startten die elke morgen en ook geen enkele x pech onderweg ofzo.. .

En bij deze Renault doe ik altijd op tijd onderhoud en heb ik,ik weet niet hoeveel problemen gehad!!!!:s:s:s

En wat bedoel je ermee dat mijn probleem niet bij Renault maar bij Eurogas ligt????Dat snap ik niet..

RobScénic

Dat Renault niet verantwoordelijk is voor de LPG-installatie. Dat is dus van Eurogas.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Mégane Classic Boy

Citaat van: RobCoupe op 30 april 2010, 10:45:36
Dat Renault niet verantwoordelijk is voor de LPG-installatie. Dat is dus van Eurogas.

Dat is het hem juist.. mijn Renault rijdt niet op gas maar is een Diesel dus vandaar dat ik het niet begreep..

RobScénic

Dan is Rudolf Diesel verantwoordelijk.......hahahaha
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

maXcomX

#49
Foutje... bedankt.. :D
Was in de war met Brabant...
Maar goed; Je kunt gewoon pech hebben, met elk merk.

Mégane Classic Boy

Citaat van: maXcomX op  1 mei 2010, 00:51:22
Foutje... bedankt.. :D
Was in de war met Brabant...
Maar goed; Je kunt gewoon pech hebben, met elk merk.

Een auto is echt gelijk een vrouw.. OF je hebt je er heel je leven geluk mee OF je ziet er enorm mee af!Hahahahaha...

maXcomX

Nu nog even aan de vrouw vragen, hoe die daar tegenaan kijkt  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev