Advertenties


Vraagje over een veerpootbrug

Gestart door Joey Voormolen, 18 januari 2010, 17:08:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Hallo heb geinformeerd voor een veerpootbrug.
Maar past een veerpootbrug van de phase 1 ook op de phase 2?
Aangezien die een stuk goedkoper is.

alvast bedankt !-!
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

steven

Naar mijn weten zijn de carrosserie maten toch hetzelfde.

Prijs verschil zou hem kunne liggen aan dat de ene voor een phase 1 is en de andere 2.

Misschien kun je een foto zoeken van een phase 1 onder de kap en een phase 2 onder de kap.
Misschien zit er een klein verschil in?

Joey Voormolen

#3
bedankt,
Het enigste waar ik tot nu toe achter ben gekomen is dat die van sparco niet goed passen.
Maar of er verschil in zit weet ik nog niet.

Heeft er niet iemand een foto van zijn megane phase 1 liefst 1.4 of 1.6
2.0L heeft hem standaard al
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

#4
Informeer eens bij Wiechers. Daar heb ik de mijne ook vandaag. Heb alleen geen foto van wanneer ie gemonteerd was.
Zou hem wel even kunnen demonteren als je de 7e op de nieuwjaarsreceptie aanwezig bent. Kun je hem passen en daarna beslissen. Dan weet je offie past of niet.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

ja dat zou wel heel fyn zijn maar ik kan dat weekend waarschijnelijk niet. Maar zou het nog wel graag willen proberen te komen. Als het zo is Dan zal ik het op tijd laten weten. Ivm dat je hem los kan halen. Je komt toch wel met de megane?:)
Lowered M3C GT

Dirk Kuipers

De 2.0 heeft hem standaard al, maar die zit gewoon op je carosserie geplaatst.. Heeft weinig nut op die manier.
Beter is er 1 te vinden die je wielen daadwerkelijk bijelkaar houden kan (die je dus moet bevestigen op de gaatjes van je dempers).

Joey Voormolen

Ja heb er nu 1 gevonden van Wiechers bij RBcartuning Zou alleen niet weten hoe die vast komt te zitten.
Maar je weet zelf ook niet welk merk dat heeft?
Lowered M3C GT

Dirk Kuipers

Ik weet zo niet meer welk merk ik heb.. Heb hem uit duitsland gehaald.. Maar zou het liefst één hebben die je ook nog kunt afstellen (kan mijnes niet).

Joey Voormolen

Die hebben ze toch niet voor de megane want die ben ik nog helemaal niet tegen gekomen in mijn zoek tocht!!
Maar ik bestel hem wel bij RBcartuning (Zit lekker dichtbij huis voor als die niet goed is)

Dus BENJAMIN je kan hem op je auto laten zitten !-! iedergeval wel bedankt.
Lowered M3C GT

Christian de Vriend

beetje laat,maar hier een foto van een veerpootbrug bij mn 1.6

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Marius.

Waarvoor zit ie er eigenlijk in als ie toch geen functie heeft? Moet op de dempers vastzitten toch?
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

DHL

Uit nieuwsgierigheid en een beetje off topic... maar voel je eigenlijk verschil wanneer je een veerpootbrug plaatst  Zou ik dat gewaar worden op m'n cabriolet?

Marius.

Wat ik altijd begrepen heb is dat ie dan in de bochten wat stugger zou kunnen komen te liggen, maar dat is dan weer beter merkbaar in samenwerking met stuggere veren. Zie het als de pk winst uit een sportieve einddemper, het is er wel, maar je merkt er meer van met het hele systeem van voor naar achter.. :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Joey Voormolen

heey christiaan niet te laat hoor. Maar die gaat niet passen by mijn, dan komt die tegen me gas kabel aan. Bedankt in iedergeval voor de moeite.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev