Advertenties


RTC's OpeningsMeeting 11 April 2010 te Nijkerk

Gestart door Mark Coupe, 18 januari 2010, 11:37:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

ik ben het wel met benjamin en de organisatie eens, als je voor elke club een plek moet reserveren zijn er uit eindelijke gaten op de plekken en om op het laaste moment nog alles te moeten vullen is knap lastig voor de organisatie.
en de auto even oppoetsen (velgen schoonmaken auto eventueel droogmaken) is wel fijn voordat de bezoekers er zijn.;)
maar spreken we dan een half uurtje eerder af ??

Arno

Het is en blijft inderdaad een moeilijk iets om iedereen maar een mooie plekjes te geven op een meeting waar veel aanmeldingen voor zijn jah.
Daarom is het ook wel verstandig om een beetje redelijk op tijd te zijn!
En we gaan echt proberen om het iedereen zoveel mogelijk naar zijn zin te maken dus ook mbt het parkeren.
Maar dat zal toch echt in samenwerking moeten met de aangemelde mensen!
We kunnen nu eenmaal niet plekken gaan reserveren, omdat dat dus lege gaten kan opleveren en dat willen we nu eenmaal niet, krijg je vaak ook gezeik van.

Dus gewoon die opkomstlijst groter maken en een beetje optijd komen, dan kunnen we een mooi plekje voor jullie uitzoeken!!

NiQo

Ik heb geen 'showcar' Een leuke auto, meer niet.
Als ik eerder kom, ben ik dan wel verzekert van een plek?
Zie er tegenop om straks ergens anders te staan, omdat er weinig plek is en iemand anders een 'mooiere' megane heeft...
Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

Robin

Als je gewoon met ons als club meerijdt, sta je gewoon bij ons ;) Mijn megane was ook niet speciaal ofzo, maar ik stond gewoon netjes tussen de rest :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

het belooft een mooie dag te worden !-! ik heb er zin in nu nog hopen dat moeder natuur er net zo'n mooie dag van kan maken als vorig jaar  8)7

NiQo wat robin zegt gewoon met de club mee rijden komt alles in orde mijn vorige coupé was net zoals die van robin toen des tijd vrij standaard maakt allemaal niet uit

hoe meer zielen hoe meer vreugd

Rick Santbergen

Inderdaad NiQo gewoon verzamelen met ons bij de MAC.
Sta je op de meeting gewoon tussen ons in.
Iedere Renault mag op de meeting staan, getuned of niet, er is plek voor iedereen! :)

monteurtje

@ wrecked en koentje hoelaat verzamelen wij dan bij steenakker??? want das ook niet al te handig om te weten?

en @ rogier dan zal ik de kofferbak dicht laten en de auto.

zal nog wel even kijken dan of ik de voorbumper een beetje in fatsoen kan krijgen die ziet er momenteel ook niet echt meer uit na sneeuw schuiverspelen in duitsland :S

mvg corné

Rick Santbergen

#127
10 uur corné




weer verder met de lijst!

Verzamelpunt
McDonalds Barneveld
Zelderseweg 67
3784 LN BARNEVELD

1- Wrecked (Rick) (meg 1 phase 2 cabrio)
2- edje(edwin) (met 1 of 2 auto's) (Clio 2 RS)  (rijdt zelfstandig naar nijkerk)
3- Paikey (peter) (meg 1 phase 1)
4- Joey Voormolen meg 1 phase 2)
5- AVMJ (Alex, 1 tuut)
6- Koentje - (meg 1 phase 2)
7- Rogier (met Robin in de auto) (meg 1 phase 1)
8- Ivo (megane 1 phase 1)
9- Matthew Melssen (megane 2 fase 1 rs)
10- NiQo (meg1 phase1)
11- monteurtje (corné megane 1 phase 1)
12-peter (megane 2 phase 1 )
13- Erwin ten Brinke (Megane 2)
14- Rubje (Megane 1 phase 2)
15- Kenny Mattheus (Renault Clio V6)  

Joey Voormolen

Ik rij ook wel in 1 keer door naar Barneveld zie iedereen daar wel !-!
Lowered M3C GT

NiQo

Oke dan is het goed, en kom ik gewoon.
Volgens routenet.nl is het trouwens in Terschuur.

Gr.
Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

drbiqs

Citaat van: Joey Voormolen op 26 februari 2010, 18:08:10
Ik rij ook wel in 1 keer door naar Barneveld zie iedereen daar wel !-!

mischien kunnen we wat afspreken terzijne tijd joey,je komt toch uit de richting spijkcity.
rijden we samen naar nijkerk.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Arno

We zijn vandaag met een aantal bestuursleden en leden van de meetingcommissie wezen kijken bij het terrein van Van Ramshorst, en we hebben een leuke plek voor jullie uitgezocht!! Dus dat gaat helemaal goed komen, is wel helemaal vooraan het meeting gedeelte dus zou niet te laat aankomen, en het mooist zou inderdaad zijn om de lijst zo up to date mogelijk te houden hier!!

We gaan weer een poging doen om het zoveel op type te parkeren, dus dat zou inhouden dat er meerdere Megane's bij jullie komen te staan.
Ruimte is er genoeg in ieder geval.  ;)

paikey


Joey Voormolen

Kijk dat is een goed bericht arno !-!

drbiqs is goed waar en hoelaat?
Lowered M3C GT

drbiqs

Citaat van: Joey Voormolen op  1 maart 2010, 17:02:04
Kijk dat is een goed bericht arno !-!

drbiqs is goed waar en hoelaat?

Heb van de week voor deze dag verlof gevraagd,laat nog wel wat weten over waar en hoe laat joey.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev