Advertenties


RTC's OpeningsMeeting 11 April 2010 te Nijkerk

Gestart door Mark Coupe, 18 januari 2010, 11:37:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Derde maar? :P
Gefeliciteerd jan! Is ergens te zien wie nog meer in de prijzen vielen?

Coupe3

Citaat van: Rogier op 12 april 2010, 17:00:02
@coupe3 kan ik hier uit halen dat je clublid wordt ? :P


Ga daar maar van uit :)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Arno Truly

Geldt overigens ook voor mij, ik kan alleen helaas niet bij 't harde aanwezig zijn zoals ik eerst wel had beloofd. Verder was een goede dag veel gezien maar toch inderdaad weinig zoals 'schrik' al aangaf, nieuwe idee-en opgedaan voor mon Coupe III. Behalve hoe je een grote kofferbak vol kan bouwen met audio :P. Leuk om iedereen in realtime mee te maken en ik denk dat de RMC potentie zat heeft om meerdere prijzen bij volgende meetings in de wacht te slepen. Anyway ik wordt lid mede dankzij een gezellige dag.

Rick Santbergen

Iemand moet de pionier worden met het tunen van de Megane 3 binnen de club ;)

Maar het zou geweldig zijn om meerdere Megane 3, zo vroeg na de release binnen de club te hebben! !-!

Coupe3

Morgen en overmorgen staat mijn auto bij de Renault dealer voor de complete bodykit

De andere grill met LED-lampen is inmiddels ook besteld.
K&N Powerfilter voor Megane III ook besteld.

Audio ga ik volgende week een afspraak voor maken, daarna ben ik er klaar mee :)

matthew

#321
Kijk dat moeten dadelijk wel een paar mooie plaatjes op leveren die veranderingen,ben wel benieuwd.

@Peter je velgen zag er wel leuk uit zo trouwens.

paikey


NiQo

Hey mensen, was een gezellige meeting, moest helaas vroeg vertrekken.
Een verlaging zit er nu zeker aan te komen, die van mij leek net een suv vergeleken bij de rest!
Hierbij mijn foto's:

















Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

Joey Voormolen

Goeie tekst dat die naar beneden gaat, leuke coupe trouwens je was ook de enigste gele die dag, die in het rijtje stond ;)
Lowered M3C GT

Stefan

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad.. !-!

Als je lid wordt is er volgende week ook een openingsmeeting van ons zelf waar je heen kan.... Y o-) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

NiQo

Citaat van: Joey Voormolen op 17 april 2010, 17:19:30
Goeie tekst dat die naar beneden gaat, leuke coupe trouwens je was ook de enigste gele die dag, die in het rijtje stond ;)

Haha, ja terwijl ik normaal alleen maar gele zie!
Ik zal me volgende week ofzo even aanmelden als lid, nu even twente steunen naar het kampioenschap!
Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

Joey Voormolen

Ik had trouwens avmj (alex) niet gezien deze dag, ben wel benieuwd hoe ver die staat met zijn meganepark
Lowered M3C GT

Koentje

Ja... ik heb hem ook nie gzien.
Hij zou toen met de CC komen.
Ben ook wel benieuwd hoe het is met mijn auto's

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev