Advertenties


RTC's OpeningsMeeting 11 April 2010 te Nijkerk

Gestart door Mark Coupe, 18 januari 2010, 11:37:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ivo.


Rodney

ik vond het ook heel gezellig  !-! !
een onwijs mooi gezicht toen we naar de meeting toe reden vanaf de mac !
ik had alleen meer glimmende motortjes verwacht met turbotjes enzo maar helaas  :P

tot snel !

Arno

Iedereen hartstikke bedankt voor jullie komst!! Helaas waren de "deukendokter" en de audiostand erniet bij... Maar je kan als organisatie niet alles in de hand hebben.

Verder vonden wij het zelf ook zeker een geslaagde meeting, die ook zeker grotendeels aan Van Ramshorst en de standhouders te danken is.

Het op type parkeren (overigens hier nog niet op het forum vermeld)verliep op een gegeven moment niet helemaal meer naar wens, maar dat was ook wel enigzins te verwachten met zo'n opkomst en file rijdende Renaults!  :D

En wat het "achteraf" parkeren betreft (ook niet hier vermeld ;)) , tja dat hou je toch eenmaal, de rij moet toch ergens een keer ophouden... Maar voor in de toekomst hebben we daar nog wel een aantal verbeterpuntjes aan overgehouden

Nogmaals Megane Club hartstikke bedankt!! En Jan gefeliciteerd met je prijs!

Robin

Het was erg gezellig :grin: Gefeliciteerd met je prijs jan :)

Groepsfoto:


Non-Renault




Edje was er ook :)


Dikke V6



Rest van de 180 foto's :P Hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=FWBVY4V7
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Vond de meeting hartstikke leuk.
Organisatie en locatie waren dik op orde !-!

Daarnaast is het leuk weer eens gezichten bij de auto's en forumnamen te plaatsen.
Veel nieuwe mensen ontmoet en veel praatjes gemaakt. Geslaagde dag dus!
Tot de volgende keer  --

Dennis Postma

Helaas kon ik er niet bij zijn. Maar aan de foto´s te zien was het een geslaagde meeting met een hoop knappe Renaults. Is er trouwens ook iemand geweest die de man in de blauwe Mazda duidelijk heeft gemaakt dat zijn auto toch echt geen Renault is? Hij duikt wel vaker op bij Renault meetings.  8)7 ;)

Welke prijs heeft Jan trouwens gewonnen?

Stefan

haha... :D
Ik had me toch een aandacht joh hee...
Maar heb de auto toch maar ergens verderop gezet, anders kregen al die Renaultjes zo weinig aandacht he... :q ;)

Maar het was wel een flinke meeting idd, was wel ff leuk om te kijken.
Maar jezus, wat was het af en toe koud zeg....rrrrrrrr...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Coupe3

Was erg leuk, helaas was ik ziek en waren wij redelijk snel weer naar huis. Gaaf om al die verschillende Renaults bij elkaar te zien!

s ochtends waren wij redelijk laat en had ik nog naar Mark Coupe gebeld, voor een telefoonnummer van één van jullie. Wij zouden namelijk te laat geweest zijn bij de Mac, dus zijn wij direct naar Nijkerk gereden. Volgende keer ('t Harde?) zijn wij er zeker weer bij!

Rogier

@coupe3 kan ik hier uit halen dat je clublid wordt ? :P


Joey Voormolen

Nou ondanks dat ik niet met mijn eigen wagen kon, mocht ik toch me maat zijn clio showen.
Leuke reactie gehoord over zijn clio.
Leuk dat er nieuwe mensen en wagens bij waren, wagens zagen er netjes uit !-!

Heb het naar me zin gehad met de bekende en de toen nog onbekende gezichten.
Jammer van de koude wind die er stond maar goed, we hebben me kaar goed warm kennen houden :D.

Gefeliciteerd Jan met de cup !-! Blijft de mooiste coupe :grin:.

Hier bij mijn foto's, zitten wel een paar knudde foto's tussen hoor. (Moet nog goed oefenen l-)

http://www.mijnalbum.nl/Album=JKCKOTN3

En heb bericht gehad van de schade expert die komt woensdag ochtend & dan hoop ik dat ik gelijk me wagen daar kan laten staan en gemaakt kan worden. ( hou jullie op de hoogte) ;)
Lowered M3C GT

Jan van Heteren

Was zeker weer een leuke dag en ook zeker een mooie lokatie!
Leuk veel van jullie in persoon gesproken te hebben is toch anders dan vanachter de pc

Dank voor alle felicitaties !-!
Meganomaniac

sunshine

#312
was wel f mooi dagje alleen wel errug koud door de wind
erg veel moois gezien  !-!
helaas weinig van mijn soort de coupe 3 om inspiratie op te doen, alleen standaard rs'jes.. maarja op de weg zijn ze ook nog schaars 
dus ik had mijn kofferbak maar open staan zo van ik heb een ander audiosysteem (shame on arkamys) erin liggen en velgjes  8)7
de groeten!  >:D

Dirk Kuipers


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev