Advertenties

Voorbumper Megane II phase 1 2003

Gestart door boertje (Sander), 13 januari 2010, 19:30:22

Vorige topic - Volgende topic

boertje (Sander)

Heb vandaag schade gereden aan de voorbumper van mijn Renault Megane II phase 1 2.0 16v Dynamique Luxe uit 2003. Ben nu op zoek naar een nieuwe voorbumper. Is het nu ook mogelijk om een RS voor bumper te monteren?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Staat het ook mooi alleen de voorbumper of ook gelijk een andere achterbumper doen dan?
Op mijn huidige bumper zitten wel die grijs/groene "sierlijsten"

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!!
Het leven is mooi je moet het zien!!!!

eliatuning

normaal is het wel mogelijk om de rs-bumper te plaatsen
en niet echt nodig om de achterbumper te plaatsen
ik ken iemand met een CC en die heeft ook de rs-bumper steken maar niet de achterbumper
rather low and slow than high and fast

boertje (Sander)

Je krijgt ook geen problemen met je koplampen of mistlichten? Zitten die niet anders?

matthew

Als je een megane 2 fase 1 rs voorbumper neemt dan past deze zo,als je een megane 2 fase 2 voorbumper neemt dan moet je ook andere koplampen voor.

boertje (Sander)

En de mistlampen zitten op de RS bumper wel verder naar buiten, geeft dat geen problemen?

Bedankt voor de reacties tot dusver.

matthew

boertje (Sander)

En hoe zit het met de koplampsproeiers ivm xenon?

ramon16v

geloof dat als je originele xenon hetb dat je koplampsproeirs moet hebben, maar hang me er niet aan op 8)7

matthew

Achteraf gemonteerde xenon bij auto's voor 1 januari 2007 hoeft geen sproei installatie of hoogte regeling op te zitten

boertje (Sander)

Er zit namelijk orginele xenon op. Nu zitten er ook koplampsproeiers en automatische hoogteregeling op. Dan zou ik dus de koplampsproeiers moeten overzetten van de huidige naar de nieuwe bumper.

matthew

ja dat wel,maar een rs heeft standaard al koplampsproeiers dus de gaten zittener al in

JanJ

Something like this..................................(Megane (CC) II Phase I)  ;)

Gr, JanJ.

boertje (Sander)

En is dat een orginele bumper van meneer Renault . Of is dit die RS bumper van carzone?

JanJ

Deze is origineel Renault, dus perfecte pasvorm  !-! .

Gr, JanJ.

JanJ

Citaat van: matthew op 17 januari 2010, 11:21:48
Achteraf gemonteerde xenon bij auto's voor 1 januari 2007 hoeft geen sproei installatie of hoogte regeling op te zitten

Kom ik wel of niet door de APK dan met achteraf gemonteerde (aftersale) Xenon-verlichtichg met sproeiers die alleen als dummy aanwezig zijn?

Gr. JanJ

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev