Advertenties


angeleyes koplampen megane coupe 1 phase 2

Gestart door Renaultsport250, 5 januari 2010, 01:16:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Die van mij zitten aan de balk naast de distributieset en de ander aan dezelfde balk aan de andere kant. Heb ze vastgemaakt met sterke tiewraps.

[edit]
Graag gedaan (de uitleg) :)

nd-photo.nl

Ik heb nog een beetje hulp nodig met afstellen, ik merk dat mn lampen namelijk te laag schijnen, hoe krijg ik dat goed opgelost?

Colin

Op je stelmotor zit als het goed is een wit knopje. Even draaien en dan kom ie omhoog of onlaag.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Ik heb die helemaal uitgedraaid toen ik hem monteerde (tip van jou :)), dacht dat hij zo "maximaal" stond, maar zal nog even kijken van het weekend!

Colin

Dan staan ze als het goed is omhoog, dan kun je hem weer terug omlaag draaien. Die tip was eigenlijk meer bedoeld om het klikken wat makkelijker te maken : :q
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Ahh ok, dus als ik het goed begrijp moet je de stelmotor weer terugdraaien naar originele stand net voordat je hem weer terugklikt.

Colin

Geheel opnieuw afstellen. Kan evt bij een garage
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Net nog even naar kunnen kijken, je kan prima bij de stelmotoren komen zonder hem eraf te halen. Heb net aan de witte stelschroef kunnen draaien en lampen staan al een stukje hoger.

Dropsleutel (Björn)

Goedemiddag heren,

Ik heb een setje angel-eyes overgenomen, die moeten echter nog aangepast worden voor wat betreft stekkertjes.
Nou heb ik 's avonds als ik wil een brug en allerlei gereedschap tot mn beschikking tussen 5 en 9, ga ik dit met 2 man in een avond redden of kan ik er beter 2 avonden voor uittrekken?

Groeten,
Björn
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Colin

Met twee man makkelijk, en je kunt de stekkers evt overzetten wijst zichzelf eigenlijk uit.

Groot licht is degene zonder bol
Dimlicht is degene met bol
De ringen zijn je stadslicht
Daar waar meerdere draadjes in de stekker zitten -> massa

Succes !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dropsleutel (Björn)

en het (de-)monteren van de voorbumper? dit is eigenlijk nog waar ik het meest tegenop zie...
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Colin

Dat is ook niet zo moeilijk

Waar je je motorkap opendoet zit een torx
Dan je wielkuipen losmaken, twee in de kast en twee onder de bumper, beide kanten
Dan wielkuip iets opzij doen en je voelt boven in de hoek van je bumper een boutje, dop 10 dacht ik (er zit in de originele bumper een uitsparing daar zit het boutje boven)
En dan je bodemplaat nog losmaken, twee x sleutel tien.
Dan kun je hem met twee man loshalen.

Waar je wel even bij moet opletten is het loshalen van je grill. Die zit namelijk voor een deel aan je lamp vast.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dropsleutel (Björn)

Bedankt voor de info, ga er morgenavond mee aan het werk, foto'tje zal vanzelf komen  !-!
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Colin

Misschien kun je ook lid worden? Er wonen best wat leden in de buurt van Etten-Leur, waaronder ik !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dropsleutel (Björn)

Ik zat toevallig net de info op te zoeken, maar ik zit niet zo breed op het moment ;)
Ben daarbij voor mn werk laatst verhuisd naar de noordkop van n-h, maar kom nog regelmatig in ons mooie dorpje :)
Wat een aanpassing, in noord-holland gaan wonen :neen:

Ik ga er zeker over nadenken  !-!
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev