Advertenties


angeleyes koplampen megane coupe 1 phase 2

Gestart door Renaultsport250, 5 januari 2010, 01:16:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Colin

Ik constateerde gister een vreemd euvel bij mijn angeleyes. Namelijk het volgende: Als ik de stadslichten aan doe (de ringen dus) branden niet alle ringen. Doe ik vervolgens mijn dimlicht erbij aan dan branden alle ringen. Doe ik vervolgens alleen weer stadslichten dan is (meestal) het aantal brandende ringen anders  8)7. Na enkele keren proberen blijven de ringen uiteindelijk allemaal branden. Nu is mijn vraag wat kan dit zijn? Ik dacht zelf in de bedrading ergens? Alvast bedankt voor jullie tips o-)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

sijm138 (jesse)

meschien slecht contact met je ledjes heb je wel voor de rest al bedrading door gelopen kan het euvel ook zijn maar lijkt me sterk.
als het namelijk slecht contact is met je ledjes want zijn namelijk schuif stekkertjes meschien dat het daar in zit
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Colin

dat zit ook goed voor zover ik kan zien. En toevallig keek ik vandaag en toen deden ze het allemaal :?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Colin

Ik heb nog steeds dit probleem, heb onlangs de ledjes vervangen maar de ringen gaan nog steeds in willekeurige volgorde aan of juist niet.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Slechte massa of plus. Lijkt erop dat er een misschien een kabeltje los zit.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

Zal nog is goed gaan kijken of ik iets kan vinden al ben ik niet zoon held in de electronica :(
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Colin

Vandaag gekeken en alle tastbare kabeltje lijken goed te zijn. Ik zelf denk een slechte weerstand waardoor de ledjes niet genoeg stroom krijgen?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Colin

Zo inmiddels is het probleem opgelost. De weerstand die er origineel tussen zit heb ik verwijdert. Vervolgens heb ik nieuwe ledjes besteld (5mm) en deze gesoldeerd met een 470 ohm weerstandje er tussen. Dus + weerstand- + led - + led - dit 4 keer (4 ringen) en deze erin geplaatst. Ik moest wel de de opening waar het ledje ingaat ie vergroten omdat het origineel 3mm ledjes zijn. Vervolgens heb ik deze aangesloten op de bestaande stadslicht aansluiting. En voila 4 verlichte ringen!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V


nd-photo.nl

Zijn stelmotoren verplicht? Ik heb net Angel Eyes ingebouwd en kwam er dus achter dat die stelmotoren niet mee kunnen verhuizen...

Colin

Nee volgens mij niet. Ik kon de motor wel mee overzetten. Kwestie van stelschroef eruit motor erop.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl


Colin

Ja, helemaal uitgedraait met het witte knopje. Krijg je hem er het makkelijkst in.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Ok dat kan ik dalijk nog even proberen, dan morgen inbouwen. Thanks voor de tip

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev