Advertenties


Klets maar raak deel 112

Gestart door Stefan, 4 januari 2010, 22:36:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

voor mij begon ter land ter zee en in de lucht in het jaar 1987 :P toen kwam ik met de ooievaar aangevlogen ;)

Marius.

Mooi jaar dat he :P
Wie vond Calimero nog meer rotzooi?
Kben ook jong begonnen met Ren en Stimpy, geniaal :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rogier

calimero was zo leuk toen ik nog klein was nu zal ik me kapot ergere aan de stemmetjes
alfred j. kwak was ook leuk vroeger of de smurfen en de snorkels :P
telekids liet al deze tekenfilms toch zien of niet ?

Dennis Postma

Inderdaad Telekids maar op zondag had je ook nog cartoon express met Aniko van Zanten.

Maar ter land, ter zee en in de lucht vond ik ook een prachtig programma, echt tijdloos en was gewoon leuk voor iedereen. Had er graag een keer aan mee gedaan. Helaas word dit programma niet meer gemaakt.  :neen:

Tim

AJ Kwak - ben vandaag zo vrolijk ;)

Tom & Jerry waren (en vind ik nog steeds) top. Staan hier netjes 12 dvd's van in de kast ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marius.

Hehe over DVDtjes gesproken, heb alles van Thunderbirds en Buurman & Buurman! :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dennis Postma


ErikVr

#112
Ik ben ouderwets en hou het bij de roadrunner cartoons. Ookal zijn ze van ver voor mijn tijd.
Simpelweg omdat de enige dialoog briljant is.
CiteerMeep Meep
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Rogier

ik heb nog ergens een video band(als er nog mensen zijn die weten wat het is hahah) van laurel en hardy (de dikke en de dunne) :P was wel zwart wit maar wel uber komisch :P
en de tunderbirds keek ik echt bijna elke week

lúk

dan zijn hier vast wel fans van ome willem  :D met ze broodje poep :x

Dennis Postma

Beste (forum)leden.

Denken jullie nog even aan het verlengen van het lidmaatschap als je dit nog niet gedaan hebt?  Wink

Of als je nog geen lid bent en je dit wel graag wil worden, klik dan even op de volgende link:


http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11007.0

!-!


Timo Zuiderduin

Citaat van: ErikVr op 15 januari 2010, 20:49:56
Ik ben ouderwets en hou het bij de roadrunner cartoons. Ookal zijn ze van ver voor mijn tijd.
Simpelweg omdat de enige dialoog briljant is.
CiteerMeep Meep

helaas is dat een monoloog, maar evengoed briljante filmpjes ;-)

ErikVr

Dacht het nog toen ik op verzend drukte ;)
Maar had ook het idee dat het niemand op zou vallen, daarom geen edit :P
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Laurens Klein

Voor degene die het misschien interesseert. Ik ben namelijk met een tussendoor projectje bezig.
Na de walk-in fridge en de walking fridge ben ik bezig met de riding fridge. En waarom het hier staat: het is op basis van een megane.
Ik ben bezig met een aanhanger te maken die ik als stoel/bank kan gebruiken en waar ik tevens de mogelijkheid heb om koud bier te drinken.
Omdat ik een carrosserie van een megane "over" had, heb ik deze hiervoor gebruikt.
Deze heb ik doormidden geslepen en een frame onder gelast met afneembare dissel.

De aanhanger is nog niet af. Het is dus de bedoeling dat er achterin een koeling komt. Gisteren ben ik hieraan begonnen. Eerst isolatiemateriaal, dan planken, isolatie en daarna komt er waarschijnlijk nog een polyesterlaag overheen. De bedoeling is dat er 3 kratten bier in komen.

Verder komen er nog 17 inch velgen onder en rode koni's. De kleuren worden gifgroen met zwart.
AL met al wel grappig natuurlijk.
Aankomende week hoop ik de hele auto strak te maken en de koeling af te maken. Dan kan ik hopelijk volgende week hem spuiten. Gister heb ik de verf besteld. Dus die zal er ook deze week zijn.

De foto's zoals de aanhanger tot dusver is:





Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev