Advertenties


Klets maar raak deel 112

Gestart door Stefan, 4 januari 2010, 22:36:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Mee eens, het is alleen moeilijk de nieuwe acteurs als de personages te zien.
Er is immers maar één B.A.  :neen:

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen


Marius.

Dat vind ik nou echt helemaal niks he :P
Nooit naar gekeken, uiteraard wel op de hoogte van de grote cliche's die nog steeds gebruikt worden, maar echt nooit die serie gevolgd.
Ik was meer van de Batman en Spiderman. :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Benjamin Renon

The A-team was een geweldige serie om te zien. Vooral een BA die bang was om te vliegen. En natuurlijk het in elkaar knutselen van voertuigen waar je heel duidelijk kon zien dat het niet de acteurs waren. Those good ol' days. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Een echte typisch 80's serie.
het was eigenlijk zo'n slechte serie, dat ie goed was........ 8)7 Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

net zoals night rider :P daar hebben/hadden ze ook een serie van gemaakt nightrider 2009 ofzo die vondt persoonlijk wel erg gaaf met die mustang :P

Robin

Wat een koning wagen is dat zeg, echt vet! !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Die wagen was ook het enige wat mooi was aan die hele serie.

Rogier

is het bij jullie ook de laatste tijd zo saai op het werk ?
ik sta nu nog in de winkel vanaf van morgen 09:15 moet tot 21 uur en vanaf 14.30 is er niks meer te beleven :(

Tim

A-team serie was leuk om te zien (al hebben ze de afgelopen jaren bij RTL wel erg vaak herhalingen laten zien, zijn volgens mij 99 afleveringen gemaakt en dan drie jaar lang elke doordeweekse avond herhalen.....)


@Rogier: ik heb t razend druk en daarbij komt nog dat ik vanaf begin januari tot en met de 20e maar halve dagen werk ook. Daarna zal er nog een inhaalslag gemaakt moeten worden. Ook collega's hebben het erg druk (stuk beter dan de december maand want die was wel erg rustig).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ErikVr

Citaat van: Rogier op 14 januari 2010, 17:20:03
is het bij jullie ook de laatste tijd zo saai op het werk ?
ik sta nu nog in de winkel vanaf van morgen 09:15 moet tot 21 uur en vanaf 14.30 is er niks meer te beleven :(
Enorm druk bij ons op kantoor. Maar wij hebben dan ook net een groot bedrijf overgenomen ;)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Benjamin Renon

Bij ons op de zaak is het bij de verkoop rustig, in de werkplaats druk en op de administratie waar ik zit heel druk.
Daardoor mag ik daar nog een jaartje blijven.

Vond Macgyver ook altijd wel gaaf om te kijken en heb airwolf ook veel gevolgd. Zijn er ook nog mensen die in hunkindertijd veel naar Skychannel keken? Daar heb ik ook nog leuke cartoon herinneringen aan oa M.A.S.K, G.I. Joe, Marshall Bravestar, Bionic Six en de Transformers.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Bij mij op het werk is het momenteel een zooitje door de winterse omstandigheden. Het aantal treinen wat kapot gaat als gevolg van ijsvorming in de luchtsystemen en de nodige kortsluitingen die het vocht met zich meebrengt als gevolg van stuifsneeuw kunnen de onderhoudsbedrijven moeilijk bij benen.

Wat betreft de oude programma´s, airwolf heb ik ook wel gekeken. Skychannel hadden wij niet. Wel heb ik ook naar cartoon network gekeken, naar o.a Dexter´s labratory, Cow and Chicken en Johny Bravo.  :D

Benjamin Renon

OWja deze twee waren ook tof. hahahah

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev