Advertenties


Klets maar raak deel 112

Gestart door Stefan, 4 januari 2010, 22:36:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lúk

en hij heeft nog een fiets met 150 pk opt achterwiel  8)7

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Alex Verloop

Beide wagens zullen dit jaar nog wel op meetings te aanschouwen zijn.

De megane (project) zal rond mei/juni klaar zijn, de circuit wagen (oude wagen Paul van Dijk) zelfs iets eerder. Beide wagentjes staan nu naast elkaar in de loods elkaar verliefd aan te kijken  :D

Het goede antwoord heb ik al zien staan ;). Het is geen RS en ook geen III, maar wel een II, CC. Lichtblauw met creme leer en alle mogelijk luxe/opties wat je kan bedenken, bouwjaar 2006  :9~.

Zal binnenkort eens een pica posten! Op de openingsmeet van RTC kom ik sowieso wel voorbij. Weet nog niet of het de motor of de CC wordt, ligt natuurlijk aan het weer  8)

Dennis Postma

CiteerBeide wagens zullen dit jaar nog wel op meetings te aanschouwen zijn.

Daaruit mag ik concluderen dat jij je lidmaatschap verlengt?

Blijven mooie auto´s de cc´s, Heb je er ook al plannen mee?

Dirk Kuipers

Wilde plannen Alex.. Maarre, wat ga je allemaal doen aan die auto van Paul dan?
Ga je hem nog iets sneller maken? Of gewoon met de standaard auto het circuit op?
Succes ermee! Je bent dus toch eerder klaar dan ik.. :P

Rick Santbergen

Citaat van: Alex op 23 januari 2010, 09:05:36
Beide wagens zullen dit jaar nog wel op meetings te aanschouwen zijn.

De megane (project) zal rond mei/juni klaar zijn, de circuit wagen (oude wagen Paul van Dijk) zelfs iets eerder. Beide wagentjes staan nu naast elkaar in de loods elkaar verliefd aan te kijken  :D

Het goede antwoord heb ik al zien staan ;). Het is geen RS en ook geen III, maar wel een II, CC. Lichtblauw met creme leer en alle mogelijk luxe/opties wat je kan bedenken, bouwjaar 2006  :9~.

Zal binnenkort eens een pica posten! Op de openingsmeet van RTC kom ik sowieso wel voorbij. Weet nog niet of het de motor of de CC wordt, ligt natuurlijk aan het weer  8)

Wat heb ik gewonnen met mijn goede antwoord?  o-)

*Had stiekem je naam zien staan bij de opkomstlijst van de RTC meeting op hun site: Avmj - Megane CC*  

Dennis Postma

Dan heb je helaas niets gewonnen i.v.m vals spelen.  8)7

Alex Verloop

Citaat van: Wrecked op 23 januari 2010, 15:05:52
Citaat van: Alex op 23 januari 2010, 09:05:36
Zal binnenkort eens een pica posten! Op de openingsmeet van RTC kom ik sowieso wel voorbij. Weet nog niet of het de motor of de CC wordt, ligt natuurlijk aan het weer  8)
*Had stiekem je naam zien staan bij de opkomstlijst van de RTC meeting op hun site: Avmj - Megane CC*   

Kopje koffie voor jou ;)

Koentje

Alex, ken je nie wa sneaky preview laten zien van je coupe project? :P

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Edwin Postma

ook ik heb niet stil gezeten vandaag.
ik ben vandaag wezen kijken bij een andere auto, het word hem alleen niet omdat er te veel aan moet gebeuren en dat hij dan veel te duur is.
schokbrekers achter lekte, uitlaat lek, distributie riem  moest vervangen worden, hij heeft eerder in elkaar gezeten, en hij heeft wat lakschade.
heb wel even een stukje gereden en ik moet zeggen dat ik zeker weet dat het zo 1 gaat worden.
ik heb het over een 2001 renault clio rs 2.0 16V.
enorm rij genot _o_ _o_ wat een vermogen voor zo'n koektrommeltje ;)
foto's komen zodra ik er 1 heb aan geschaft
Truckertje

lúk

ik voel een stoplicht sprintje aankomen op de ijsselalee >:D :q

Edwin Postma

als ik je tegen kom misschien Y
Truckertje

Stefan

Da's een flinke stap vooruit Edwin.
Met dit soort auto's moet je idd wel heel goed kijken dat je geen afgeragde koopt Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marius.

Haha!
Ik ben de énige online!
Niet zo gek op dit tijdstip natuurlijk  8)7
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev