Advertenties


Coupé logo na het spuiten

Gestart door Mele, 30 december 2009, 13:38:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mele

Hallo mensen,

Mijn auto gaat 4 januari naar de spuiter, en om de prijs te drukken bied ik hem de auto `kaal´ aan, zodat hij direct kan beginnen.
Omdat mijn deur ook meegespoten word, moet ik het Coupé logo verwijderen, mijn vraag is hoe ik deze er na het spuiten weer op krijg.
Is het een kwestie van de pinnetjes weer naar binnen drukken en vastsmelten, of een nieuw logo kopen?

Alvast een goede jaarwisseling,

Menno

Jan van Heteren

Er zit ook dubbelzijdig plakband tussen naast de 2 pennetjes voor plaatsbepaling
Of het erna nog plakt is natuurlijk de vraag
Meganomaniac

RobScénic

Als ge het nie mer wit, gebruukte kit..........
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

matthew

Zal een nieuw logo kopen worden,want blijft niet meer plakken naderhand,en nog los kit toevoegen heeft geen zin of is niet te doen omdat het een tekst is.

Benjamin Renon

Gaatjes dichtlassen, hoef je ook geen nieuw logo meer te kopen. Denk dat nl dat een nieuw logo duurder is dan dichtlassen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

subzero

Een nieuw logo kost zomaar eventjes...........hou je vast............... 32 euro.

Deze verstuurt waarschijnlijk niet naar nederland. klik

Mele

Damn..

Benjamin, ik zou ze er liever ook uithouden, maar dan moet de andere deur ook gespoten worden, en dat heb ik er niet voor over gezien het feit dat ik hem wil verkopen..

Mele

Probleem opgelost. Het spul dat je aan de binnenkant van je deurbekleding plakt hebben we gebruikt, lekker ver uitelkaar trekken en zodoende er weer opgeplakt, je ziet er niks van.

Foto's komen binnenkort als de auto ook verlaagd is (hopelijk zondag)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev