Advertenties

7 februari 2010 - Nieuwjaarsreceptie @ Coronel kartracing te Huizen

Gestart door Benjamin Renon, 28 december 2009, 19:41:21

Vorige topic - Volgende topic

Benjamin Renon

Je kan ook niet alles hebben. Ik dacht ik moet toch iets extra's doen... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nils

Dirk Kuipers

Ach Benjamin.. Verbeterpuntje voor de volgende keer toch? ;) :P

Stefan

Met een iets langere "sightseeing" van de heren Veltman en Bras, was ik dit jaar eindelijk eens een keer 1e geworden met karten... o-) 8)7 :D

Ach ja, 3e is ook op het podium he.. ;)
En gezellig was het toch wel Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

kom op boys...alsof jullie er veel plezier aan beleven om P1 of P3 te hebben zonder Tim en mij erbij ;)
Is toch veel leuker als je tim/mij verslaat op de baan en dan voor ons eindigt :?

*speaker mode* Volgend jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen....

wordt overigens ook wel weer eens tijd dat ik die verdraaide Tim eens versla....elke x die P2 , begint ook eentonig te worden :P

mn auto heeft wel iets onderhoud nodig btw...nieuwe radiator (lekt) en remblokken zijn versleten, daar gaat mn bonus van werk  --
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Citaat van: Michel Veltman op  9 februari 2010, 14:26:03
kom op boys...alsof jullie er veel plezier aan beleven om P1 of P3 te hebben zonder Tim en mij erbij ;)
Is toch veel leuker als je tim/mij verslaat op de baan en dan voor ons eindigt :?

Nee............ :neen:

:q

Rogier

volgend jaar doe ik mee en stoot ik 1 van jullie wel ff van het torentje af :q maakt niet uit welke plek als er maar 1 van jullie minder is op het torentje :D

Stefan

Rogier

nu kon ik ff kijken hoe jullie over de kartbaan heen knallen :D dan kan ik het de volgende keer proberen om 1 van jullie er af te stoten :D

Dennis Postma

Joey Voormolen

Ik hoef het niet te proberen heb nog nooit gewonnen, alleen meestal snelste ronde tijd :D maar dat is er dan ook maar 1 hoor.
Lowered M3C GT

Michel Veltman

Citaat van: Rogier op 10 februari 2010, 17:31:05
nu kon ik ff kijken hoe jullie over de kartbaan heen knallen :D dan kan ik het de volgende keer proberen om 1 van jullie er af te stoten :D

ter info..het is geen biljarten he ;)
overigens je bent welkom om een poging te wagen Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

we zullen het zien volgend jaar ;)
of komt er misschien nog een kart race in de planning dit jaar o-)

Tim

In April gaan we waarschijnlijk weer ijskarten (dit is geen officieele clubmeeting)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dirk Kuipers

Lijkt me misschien ook wel eens leuk.. 

Het is ons goed bevallen afgelopen meeting.. Was voor mij pas de 2de keer karten, na wat meer oefeningen dit jaar wil ik volgend jaar zeker een plekje stijgen!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev