Advertenties


dansende pook!?

Gestart door eric, 26 februari 2005, 03:24:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

willemhs

De motorrubber(s), die zitten toch in/op de motorsteun(en)
Ik heb het probleem nu ook. Toen ik de auto een paar weken terug kocht trilde de pook ook wat tijdens het rijden. Maar sinds gisteren trilt het stuur, en resoneert het dashboard waneer de auto stationair draait. Dus wanneer de auto stil staat, ca 800 toeren, trilt in de auto alles mee. Tijdens het rijden heb ik hier geen last van, maar 'danst' ook mijn pook.

Ik had ook al het vermoeden dat t aan de motor ophanging ligt. Maar waar vind ik de ophangpunten, ik kan ook alleen de steun rechts (vanuit de auto gezien) van de radiator vinden. Ik geloof dat er in totaal 3 motorsteunen zijn, waar vind ik de andere 2?

willemhs

#16
Heb m zojuist op bokjes gezet, en meteen is te zien dat de rubbers motorsteun bij de radiator doorgescheurd zijn.
Morgen maar eens wat rondbellen of iemand deze op voorraad heeft.

Kan ik trouwends nog doorrijden zo? Natuurlijk geen maanden, of moet ik de auto niet meer gebruiken zo.

willemhs

#17
Heb een motorsteun besteld, 47 euro. Maandag (22 aug) komt deze binnen. Ik wil de steun zelf gaan vervangen, maar hoe moet ik dit globaal aanpakken? De steun rechts voor (vanuit de auto gezien) moet vervangen worden. Ik denk dat ik eerst de 2 motorsteunen voor moet losschroeven, en dan het blok opkrikken om zo de steun te vervangen?
Moet ik de steun na het vervangen ook centreren?

willemhs

Heb m vervangen. Tjonge zeg wat een klus, 2 uur mee bezig geweest.

robbert.b.

Heb je foto's van wat je precies gedaan hebt?


Laurens Klein

aangezien het topic 3,5 jaar oud is denk ik ten eerste niet dat die persoon nog op het forum zit. Maar als hij er zit is de kans klein dat hij nog foto's heeft.

Misschien staan er foto's in het werkplaatshandboek. Ik zal strax proberen ervoor te kijken.

robbert.b.

Citaat van: Laurens Klein op 12 juni 2009, 16:01:40
aangezien het topic 3,5 jaar oud is denk ik ten eerste niet dat die persoon nog op het forum zit. Maar als hij er zit is de kans klein dat hij nog foto's heeft.

Misschien staan er foto's in het werkplaatshandboek. Ik zal strax proberen ervoor te kijken.

Zat ik even te slapen.Echter kreeg ik dit topic wel te zien als ongelezen berichten.....maak niet uit..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev