Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 29

Gestart door Stefan, 16 december 2009, 21:29:03

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

hey joey is air ride niks voor jou :P
hij is echt super mooi laag zeg hier in de straten zou het niet lukken om zo laag rond te rijden
ben je na joost in didam gereden of is hij na jou toe gekomen ??

groetjes

Joey Voormolen

air is niks voor myn staat wel mooi op shows hoor, doe myn maar een schroefset. Ja klopt Ik ben naar Joost geweest aardige jongen hij had het ook zo gepiept.
Lowered M3C GT

Rogier

joost woont bij mij in de buurt :P als ik het had geweten was ik wel ff opzoek gegaan :) had ik hem ff live kunnen zien ;)
misschien dat die van mij ook nog een tikkeltje lager te zetten als de bumpers enzo erop zitten :P maar zo laag als die van jou zet ik hem niet :P

Joey Voormolen

De achterkant heb ik al weer een maandje geleden laten doen :)
Maar wachten met de voorkant omdat er toen teveel sneeuw lag :grin:

11 april kan je hem live zien ;)
Lager is altijd goed in mijn ogen !-! Bij Joost ben je ook aan het goede adres
Lowered M3C GT

Rogier

wat heeft ie nou precies voor je gedaan dan alleen het uitrollen van je wielkassen ?
ik hoop met die datum ook me wagen van buiten bijna klaar heb dus achterbumper en sideskirts erop :)

Joey Voormolen

Nee de achterkant 2 cm verder verlaagd, hij wou ook gelijk de voorkant naar beneden schroeven maar de voorste wielkasten werden 2 dagen later pas om gerold heb ik bij JenRcardesign laten doen.
Ja hoe zit het met de achterbumper ben je der al uit welke het word?
Lowered M3C GT

Rogier

ja ik doe net de bestelling de deur uit moet alleen nog betalen ;) hij komt vanuit polen deze kant op ;)
ik post straks thuis wel ff een afbeelding op me projecten pagina ;)

Joey Voormolen

Aha mooi zo hopen dat die snel binnen is , word het die ene die ik je toen aanwees?
Lowered M3C GT

paikey

Mooi klote colin!
Ken het gevoel,ik rij nu ook met een bumper rond die op 3 plekken gescheurd is.
Hoop dat de garage het vergoed!
succes met de afhandeling!

Stefan

Nou Colin, dat hebben ze lekker voor elkaar daar bij die garage..
Ik hoop dat zij ook hun verantwoording pakken om jou schadeloos te stellen...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

Tja tis een beetje krom ben er eigenlijk altijd goed geholpen dus beetje een gemengd gevoel. Tis niet dat het een slechte garage is oid. Gewoon pech denk ik. morgen meer
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Robin

Dit soort "pech" zijn hun gewoon tegen verzekerd neem ik aan? Als ik de laptop van een klant laat vallen ben ik ook verzekerd via mijn werk :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Colin

ja dat is waar maar ja ik kan niks aantonen en hun net zo min. komt op eerlijkheid aan dus.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dirk Kuipers

Toch raar dat je er zo achter moet komen...

Joey Voormolen

Goeie keuze Rogier. Niks te danken vind het altyd wel leuk die dingen op zoeken.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev