Advertenties


Meetingideeen 2010

Gestart door matthew, 6 december 2009, 23:46:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robin

Rustig jongen :P Zoveel vrije tijd heb ik niet, zal ze maandag nog eens bellen (eerste keer namen ze niet op >:( )
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

je stelt de compleet verkeerde prioriteiten ;) (just kidding) :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Het word steeds spannender zegmaar... :D --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

wordt wel kort dag denk ik

Rick Santbergen

#125
Zou het jammer vinden als er geen meeting is. Terwijl een enthousiast persoon zoals CoupOne afgewimpeld wordt, omdat iemand anders al "bezig" zou zijn met iets regelen.

Robin

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=12146.0  o-)


Het idee van CoupOne wordt zeker aan gedacht en gaat waarschijnlijk volgend jaar gebeuren (als het lekker weer is :) )
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Roy (Coup a One)

#127
Mag ik er even :P op inhaken!

Men laat de kansen open staan voor volgend jaar 8) vindt ik prima hoor want heb het gas even iets terug genomen en daarbij zit ik niet op de korte dagen te wachten --, gezien ik (vandaag vrijdag) op vakantie ga en pas de 10e van september weer terug kom _o_ en voor nog een kleine mededeling staat mijn auto nu bij de spuiter om het geheel van wisserarmen tot onderlip strak te laten zetten in de lak + het rechter portier en het spatscherm :)

Maar in de tussen tijden blijf ik zo nu en dan wel online, al hebben we vakantie:q

Roy (Coup a One)

Vandaag 25-09-10 was ik even bij Stroeve Motorsport in Hardenberg geweest om voor velgen te kijken (foto's volgen spoedig :q) al komen de velgen er wel begin 2011 pas op te zitten ;) Tevens heb ik de eigenaar gevraagt of hij de RMC eventueel wil sponseren, en daar voelde hij wel wat voor !-! want ook Jan v. Heteren ("zeg ik het goed") heeft het er wel eens met hem over gehad maar eigenlijk is dat nooit v/d grond af gekomen vertelde hij me 8)7 :neen: Ook stelde de eigenaar voor om eventueel een RMC meeting treffen bij hem aan de zaak te willen houden, i.d.v.v. een hapje en een drankje (eventueel is een combinatie mogelijk voor een puzzel en of tour tocht, al zal dat laatste even goed herzien moeten worden) --

matthew

Dit kan wel,maar naar ongever 100000mails te hebben verzonde er maar 1 reactie van hun is geweest met we zijn even druk en verder nooit meer wat was ik er klaar mee.

Het zal best een mooie zaak zijn en mooie meetingplek,maar voor iemand die alleen al een jaar of 3 roept dat die dat zou willen toont die uiteindelijk maar weinig reactie.

Roy (Coup a One)

Matthew hoe zal ik je het zeggen ;) fijn is het zeker niet, wanneer iemand niet reageerd echter liet hij wel weten dat hij deze kans eerder heeft laten liggen (toen zat Jan v. H in het bestuur) en er niet meer op terug gekomen is. Echter vroeg hij wel direct wie de contact persoon was die erover gaat, en daar wist ik niet direct een juist antwoord op te geven :neen: dus staat dat gaspitje even op 'n laag standje maar het zou zeker jammer zijn dat we dit aanbod links zouden laten liggen terwijl meerdere leden van ons er al een aankopen hebben gedaan en nieuwe leden komen daarom wil hij graag iets terug doen richting de club!

Roy16v

ik woon helemaal in het noorden en als er ergens een meeting is, dan is dat of in limburg, brabant of zuidholland.
denk dat voor iedereen wat wils een locatie in flevoland mooi zou zijn.
ligt mooi centraal en als daar in de buurt nou iets leuks bij zit :P

Rick Santbergen

Citaat van: PFVFDiesel op 27 oktober 2010, 18:14:22
ik woon helemaal in het noorden en als er ergens een meeting is, dan is dat of in limburg, brabant of zuidholland.
denk dat voor iedereen wat wils een locatie in flevoland mooi zou zijn.
ligt mooi centraal en als daar in de buurt nou iets leuks bij zit :P

Eerst komende clubmeeting is in Loosdrecht (nabij Hilversum).
Dit ligt in Noord-Holland en dus redelijk centraal.

Nicole

Citaat van: Wrecked op 27 oktober 2010, 18:19:32
Eerst komende clubmeeting is in Loosdrecht (nabij Hilversum).
Dit ligt in Noord-Holland en dus redelijk centraal.
Dat is idd ook te doen vanuit het noorden!
Kunnen we ons bij die meeting ook lid maken?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Link: 7 november 210 Lasergamen loosdrecht http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=12302.0
Citaat van: Robin op 24 oktober 2010, 14:47:49
Voor diegene die nog geen lid zijn en dit toch graag willen worden hebben we besloten dat als je deze meeting lid wordt, dat lidmaatschap doorloopt voor volgend jaar :)

Je betaald dus het volledig lidmaatschap en dan ben je volgend jaar ook meteen automatisch lid :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev