Advertenties


Formule 1 deel 19

Gestart door Stefan, 6 december 2009, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

:D :D lol
(als we langs de f1 baan staan en dhr schumacher wint..dan is het gezicht van dennis echt een ''kodakmomentje'' gok ik :D)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ik denk dat je dan beter die overwinning vast kunt leggen want dat zal een zeldzaamheid gaan worden komend jaar gok ik zo.  :grin:

ErikVr

Ik ben bang dat hij, mits hij een goede auto onder z'n kont krijgt, nogal wat gaat winnen.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Stefan

Als zijn auto meewerkt, gaat ie zeker nog wel stunten gedurende het seizoen Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Heren vergeet niet dat ie sinds 2006 geen GP meer gereden heeft en op enkele testritten na niet meer gereden heeft in een F1 bolide. Ik denk eerlijk gezegd dat ie nog z´n handen nog vol gaat krijgen aan Rosberg.  ;)

ErikVr

Hij heeft nog genoeg tests voor de boeg.
Ik weet zeker dat hij rosberg zoek zal rijden vanaf race 1 ;)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon


ErikVr

Nog een paar maandjes al je zal me gelijk moeten geven!
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Wat het testen betreft wel. Maar vergeet niet dat Rosberg net zo veel testtijd heeft.  ;) Rosberg is denk ik ook een stuk fitter, die heeft de afgelopen jaren volledige seizoenen gereden. Plus dat hij al ervaring heeft de huidige generatie auto´s. En Schumacher heeft een zwakke plek, en dat is zijn nek.  ;)

Maar de tijd zal het uitwijzen wie er gelijk heeft. Maar ik kan je wel vertellen dat ik Schumacher niet opneem in het manager spel.  8)

Stefan

Heeft er iemand alweer een nieuwe league opgestart daar dan....??? ;) :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Ik last net op nu.nl das Villeneuve ook nog wilde terugkeren in 2010...

2010 wordt misschien het jaar van de terugkerende coureurs. :0
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Nou, idd...
Ook op Villeneuve zit ik persoonlijk niet echt te wachten hoor geloof ik... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Beetje iemand die niet meeloopt met de rest en schijt heeft aan politiek ge-ouweho*r is wel leuk om er weer bij te hebben. Villeneuve in z'n xxxl overall is wel lachen als we dan toch rentrees gaan doen zet dan Eddie Irvine ook weer in een F1 bolide :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Peter Sauber heeft onlangs laten weten dat de 2e rijder wel eens een verrassing kan zijn. Ook zou hij de nodige ervaring meenemen. De la rosa heeft ontkent een overeenkomst te hebben. Heidveld wordt het ook niet. En Villeneuve wil inderdaad terug. Dus het zal mij niet verbazen als ze hem aangesteld hebben als 2e rijder, hij heeft tenslotte al eerder voor Sauber gereden. Dus wie weet hebben we komend jaar weer een paddockclown.  8)7

ErikVr

CiteerNico Rosberg verwacht bij Mercedes Grand Prix dezelfde behandeling te krijgen als zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher. Volgens de ex-coureur van Williams zal Schumacher dus niet de nummer één zijn van het team.
Dream on naïve kiddo ;)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev