Advertenties


Formule 1 deel 19

Gestart door Stefan, 6 december 2009, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

#150
Dat kleurenschema was geloof ik ergens in 2005 of 2006 bedoeld om eenmalig te gebruiken ter gelegenheid van een of ander jubileum jaar van Renault in de F1. Maar aangezien je niet zomaar je auto van kleurstelling mag veranderen zal dat wel de reden geweest zijn dat het geen doorgang vond. Maar wat mij betreft mogen ze het dit jaar alsnog gebruiken.  !-!

Ferrari heeft alvast de nieuwe overalls gepresenteerd:


Dennis Postma

Ach en dan de nieuwe livery er dan ook maar gelijk achteraan:



Lijkt wel een Toyota.  8)7

ErikVr

Ik vind em mooi met dat wit.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Bijgewerkt teamoverzicht tot nu toe

Vodafone McLaren Mercedes
1. Jenson Button
2. Lewis Hamilton

Mercedes Grand Prix
3. Michael Schumacher
4. Nico Rosberg

Red Bull Racing
5. Sebastian Vettel
6. Mark Webber

Scuderia Ferrari Marlboro
7. Felipe Massa
8. Fernando Alonso

AT&T Williams
9. Rubens Barrichello
10. Nico Hülkenberg

Renault F1 Team
11. Robert Kubica
12. Nog niet bekend

Force India F1
14. Adrian Sutil
15. Vitantonio Liuzzi

Scuderia Toro Rosso
16. Sebastien Buemi
17. Jaime Alguersuari

Lotus F1 Racing
18. Jarno Trulli
19. Heikki Kovalainen

Campos Meta 1
20. Nog niet bekend
21. Bruno Senna

US F1 Team
22. Nog niet bekend
23. Nog niet bekend

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Lucas di Grassi

Sauber-Ferrari
26. Kamui Kobayashi
27. Pedro de la Rosa
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

usf1, jose maria lopez ;)

Dennis Postma

#156
Vandaag de eerste nieuwe auto jongens, die van Mercedes GP. Rosberg heeft zich ook uitgelaten over o.a het zielige gedoe van Schumi dat hij graag nummer 3 wil hebben. Sterke reactie wat betreft dat onderwerp naar mijn idee.

http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/226590/rosberg-durft-confrontatie-met-schumacher-wel-aan/

inmiddels heeft de presentatie plaatsgevonden. Het is zoals verwacht alleen de nieuwe livery op de BrawnGP bolide


Michel Veltman

vind de auto qua kleur beetje saai/leeg nog...maargoed misschien heb ik nog teveel vergelijk richting mclaren met het zilver (en rood)
ook even wennen schumacher in het zilver te zien ipv rood :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikVr

Schumacher in die kleuren is zeker even wennen ja. Vreemd gezicht.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Ja die vent heeft een vreemd gezicht, wat een super kin. Oh sorry dat bedoelde je niet he?  8)7 :q

Ben benieuwd hoeveel auto´s we nou echt aan de start zullen zien. Voor Bruno Senna zou dit toch wel heel slecht nieuws zijn:

http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/226646/ecclestone-bevestigt-problemen-campos-en-us-f1/

Nielsj

#160

Vandaag is trouwens ook de ferrari uitgekomen, ziet er bijna hetzelfde uit als in 2009, alleen is de neus toch scherper en zitten er van die red bull bulten op..

Mele

Olav Mol gaat een zware periode tegemoet, zijn vrouw is overleden..
Staat wel een stukje van op zijn site www.olavmol.nl

Dennis Postma

Erik en Nielsj. Ik heb jullie berichten verwijderd die betrekking hadden op een kennelijk nog al verkeerde grap die waarschijnlijk al verwijderd was. Hierdoor had het ook geen zin meer om de reacties daarop te laten staan. Hopelijk kunnen we het nu weer gezellig houden.  :police:

Nu weer terug naar de F1. Inderdaad, de nieuwe Ferrari is vandaag onthuld. Sorry maar ik blijf de auto foei lelijk vinden met de nieuwe erodynamische regels.  :x



ErikVr

Van de zijkant gaat het nog, maar het vooraanzicht is gewoon om te JANKEN!
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

De zij is ook de kant die in de afgelopen jaren het minst drastisch optisch gewijzigd is, ze zijn voornamelijk wat strakker geworden door eht verdwijnen van de flapjes en tirelantijntjes.. Maar ik blijf de hoge neuzen zo kaal vinden, er zit zo´n lege ruimte onder.  :x

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev